سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
کد خبر: 22224 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ | ارسال توسط :
95 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

بدشمن جنگ نرم و رسانه ای را به راه انداخته است و کسانی پیروز میدان هستند که در این راستا به خوبی ورود کنند؛ بایستی در زمینه سواد رسانه و بیان مسائل تلاش کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای طرهان ،حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت در جمع خبرنگاران:امروز بایستی همه ما در […]

بدشمن جنگ نرم و رسانه ای را به راه انداخته است و کسانی پیروز میدان هستند که در این راستا به خوبی ورود کنند؛ بایستی در زمینه سواد رسانه و بیان مسائل تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای طرهان ،حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت در جمع خبرنگاران:امروز بایستی همه ما در دفاع از انقلاب اسلامی به جهاد تبیین در جامعه بپردازیم و در فضای مجازی تلاش کنیم.

دشمن جنگ نرم و رسانه ای را به راه انداخته است و کسانی پیروز میدان هستند که در این راستا به خوبی ورود کنند؛ بایستی در زمینه سواد رسانه و بیان مسائل تلاش کرد.

هرکسی در دنیا اطلاعات برتر را داشته باشد او میتواند در میدان حرفی برای گفتن داشته باشد، ما از اصحاب رسانه کوهدشت تشکر می کنیم که در فضای مجازی در دفاع از انقلاب نقش موثری دارند.

بایستی خبر های امید آفرین و مفید در فضای مجازی منتشر شود و وقایع نگاری مسئولیت بسیار سنگینی است که بایستی با علم و آگاهی کامل به آن ورود کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتقاد سازنده در جامعه گفت: امروز رسانه نقش موثری در بیان خدمات نظام اسلامی برای مردم را دارند.

مدتی است که در خطبه های نماز جمعه سکوت کردم، موضع ما موضع مردمی است، با کسی ضدیت نداریم و با کسی هم الکی دوست نیستم، باید حرف دل مردم را بیان کرد، این مردم در ۱۳ آبان حضوری حماسی از خود نشان دادند.

در زمینه ارشاد اسلامی هیچ گناهی ندارم ، یک نفر را بیاورد و تعیین تکلیف شود که کار ها پیش برود، خبرنگاران زبان گویای درد دل مردم هستند.

انتهای پیام /

خبرنگار:مژگان نجفی آبادی

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +