چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-15
کد خبر: 3022 |
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ | ارسال توسط :
203 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

انتهای پیام/ سجاد درویشی خبرنگار : طرهانی نژاد اخبار پیشنهادی این نویسنده:: تیتر اخرین اخباراردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۳قایقران کوهدشتی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شد اجنماعیاردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۳مردم حضور خوبی را در انتخابات رقم زدند اجنماعیاردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳ذخیره سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان اجنماعیاردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳مدیریت شعب پست بانک استان لرستان از باجه […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای طرهان از بروجرد، محمد رزم رییس کل دادگستری استان لرستان در حاشیه بازدید از کارخانه عظیم خودروبروجرد، این مجموعه را ظرفیتی قابل توجه، مهم و اشتغال‌زا در این شهرستان عنوان واظهار کرد: در اثنای بازدید امروز از بخش های مختلف و خطوط جوش و بدنه، تست، رنگ و … کارخانه بازدید شد و با وجود برخی مشکلات جاری، ضرورت دارد تولید این کارخانه نباید متوقف باشد.
وی خاطرنشان کرد: اموال، املاک و داراییهای این مجموعه معادل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد و با ۲۵۰ هکتار زمین توان بکارگیری و اشتغال ۷۰۰ نفر را در شرایط ایده آل دارا می باشد.
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به تولیدسالانه ۸۰ هزار دستگاه خودرو توسط کارخانه عظیم خودرو بروجرد، گفت: موانع قضایی وحقوقی این مجموعه در استان نبوده و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل ودر نهایت رای دادگاه نیز صادر و قطعی شده است.
رزم با بیان اینکه در راستای کمیته حمایت ازسرمایه‌گذاری مشروع و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه رفع مشکلات عظیم خودرو در حال پیگیری است، افزود: این کارخانه هیچ دیونی نداشته و تسهیلاتی نیزدریافت نکرده که قابل توجه و ارزشمند است و باید رفع مشکلات آن بصورت ویژه پیگیری شود.
وی با تاکید بر ضرورت جبران ضرر و زیان شکایت خصوصی، از پیگیری‌ها برای راه‌اندازی مجدد کارخانه عظیم خودرو در راستای شعارحمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها خبرداد.
رئیس کل دادگستری لرستان بیان داشت: بایدازظرفیت ستاد اقتصادمقاومتی و ستادتسهیل و رفع موانع تولید در جهت راه‌اندازی و احیای این‌گونه کارخانه‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

سجاد درویشی

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +