چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
کد خبر: 4228 |
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ | ارسال توسط :
85 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

|فتایی گفت: رفع مشکلات اصحاب رسانه یک همت ملی و استانی را می طلبد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، احمد حسین فتایی در نشست هم اندیشی استاندار لرستان با اصحاب رسانه، اظهار داشت: رسانه ها همیشه پای کار بوده و در ایام کرونا در کنار سایر دستگاه ها همکاری لازم را داشته اند. وی […]

رفع مشکلات اصحاب رسانه، همت ملی و استانی می طلبد

|فتایی گفت: رفع مشکلات اصحاب رسانه یک همت ملی و استانی را می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، احمد حسین فتایی در نشست هم اندیشی استاندار لرستان با اصحاب رسانه، اظهار داشت: رسانه ها همیشه پای کار بوده و در ایام کرونا در کنار سایر دستگاه ها همکاری لازم را داشته اند.

وی افزود: رسانه های استان صاحب نظر و فکر بوده و بسیار توانمند در این عرصه مشغول به کار هستند که بازوی توانمندی برای استان محسوب می شود و می توانند در توسعه لرستان نقش مهمی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: همه ما موظف هستیم کمک کنیم تا مشکلات استان در بخش های مختلف استان برطرف و شاهد توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

فتایی با اشاره به برگزاری جشنواره های استانی عنوان کرد: تاکنون طنز مطبوعات برگزار شده و به زودی جشنواره مطبوعات استان را برگزار می کنیم.

وی با اشاره به مشکلات خبرنگاران گفت: این افراد در معیشت نیز مشکلاتی دارند، علاوه بر این نیز چاپ به سختی انجام می شود و بسیاری از این افراد در تامین هزینه های اجاره مکان مشکلاتی دارند که رفع این مشکلات یک همت ملی و استانی را می طلبد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: می طلبد که استاندار لرستان با وزیر ارشاد کمکی نمایند که همه ظرفیت ها به کار گرفته شود و در جهت رفع این مشکلات اقداماتی صورت گیرد.

فتایی بیان کرد: اصحاب رسانه مشکلات را در جامعه ریزتر می بینند و می توانند به استان کمک کنند و خوشبختانه استاندار لرستان در این بازه زمانی بیشتر به حوزه فرهنگ توجه داشته که امیدواریم همه این تلاشها به ثمر برسد چراکه هدف اصلی توسعه استان است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +