سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
کد خبر: 5781 |
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ | ارسال توسط :
142 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، از شهرستان رومشکان، صبح روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱، کیانوش سوری رئیس این اداره با سرهنگ پاسدار #فریدونکریمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای این دیدار؛ فریدون کریمی مسئول بسیج هنرمندان لرستان ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی هنری در راستای تبیین […]

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، از شهرستان رومشکان، صبح روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱، کیانوش سوری رئیس این اداره با سرهنگ پاسدار #فریدونکریمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار؛ فریدون کریمی مسئول بسیج هنرمندان لرستان ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی هنری در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری اعلام آمادگی خود را جهت همکاری در برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در شهرستان ولایت مدار رومشکان اعلام نمود.

سرهنگ کریمی تصریح کرد در سال جاری رویکرد سازمان بسیج هنرمندان فعالیت های مستمر فرهنگی و هنری در سطح استان لرستان بخصوص در شهرستان رومشکان است و با توجه به قابلیت ها این شهرستان میتوان آینده‌ی روشنی برای فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در آن رقم زد.

در این دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان با ابزار خرسندی از فعالیت های جدی و تخصصی بسیج هنرمندان و همچنین مدیریت آن توسط یک هنرمند متعهد و انقلابی با ارائه پیشنهاداتی در راستای فعالیت های مستمر، خواهان همکاری و همراهی سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان در برنامه ها و مناسبت های فرهنگی هنری در شهرستان رومشکان شد.

کیانوش سوری اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های غنی هنر اسلامی در شهرستان رومشکان و مصوب شدن برگزاری قسمتی از برنامه های فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای گرانقدر در این شهرستان بتوانیم شاهد برگزاری یکسری برنامه های فرهنگی هنری مشترک با موضوع ارزش های اسلامی ایرانی در وصف شهدا با زبان هنر باشیم.

لازم به ذکر است در این دیدار #محسنمرادی از مستندسازان حرفه ای و بنام استان لرستان نیز حضور داشته و مقرر شد با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان، مستندات خانواده شهدا این شهرستان تحت عنوان #سندافتخار در آینده نزدیک ضبط و تهیه شود.


انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +