سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
کد خبر: 6550 |
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ | ارسال توسط :
116 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،فرماندار شهرستان رومشکان با بیان اینکه کار باید برای رضای خداوند باشد، خروجی جلسات و اهمیت آنها در حل مشکلات مردم را اصلی ترین دلیل برگزاری جلسات عنوان کرد. فرماندار با ذکر اینکه در بحث سلامت و امنیت مردم هیچ مسامحه ای نداریم، ساماندهی سگهای بلاصاحب را با توجه […]

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،فرماندار شهرستان رومشکان با بیان اینکه کار باید برای رضای خداوند باشد، خروجی جلسات و اهمیت آنها در حل مشکلات مردم را اصلی ترین دلیل برگزاری جلسات عنوان کرد.

فرماندار با ذکر اینکه در بحث سلامت و امنیت مردم هیچ مسامحه ای نداریم، ساماندهی سگهای بلاصاحب را با توجه به خطرات ناشی از عدم جمع آوری آنها از سطح شهرها و روستاها را اولویت این جلسه برشمرد.

نصیری پور بر دفع فضولات حیوانی به صورت اصولی و همچنین لایروبی و آهک پاشی جداول به دلیل کانون آلودگی بودن و زشت نمودن فضای شهری تاکید کرد.
فرماندار همچنین لزوم مشخص نمودن محل تخلیه نخاله های ساختمانی از طریق نصب تابلو و اعلام آن به هر طریق ممکن گوشزد کرد.

نصیری پور وضعیت کرونا در شهرستان را با توجه به صحبتهای رئیس مرکز بهداشت شهرستان نگران کننده خواند و گفت : با توجه به تغییر وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی کنترل پروتکلهای بهداشتی بر اساس دستورالعملهای ستاد کرونا باید اجرا شده و از طریق نصب بنر و اطلاع رسانی در فضای مجازی به آگاهی بخشی در این زمینه پرداخت.

فرماندار با اشاره به هجمه دشمنان درباره ربط دادن گسترش بیماری کرونا به برگزاری مجلس سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، نظارت بهداشت در برپایی هیاتها و رعایت پروتکلهای بهداشتی در عزاداریها و توزیع نذورات را حائز اهمیت خواند.
کلر زنی چاههای آب شرب با نظارت مرکز بهداشت،پیگیری وضعیت کشتارگاه و نظارت دامپزشکی بر ذبح دام از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بودند.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +