سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
کد خبر: 6636 |
تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ | ارسال توسط :
216 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

بیرانوند بیان کرد: امیدواریم با توجه به سخت شدن شرایط شاهد کاهش تخلفات باشیم که ما در کنار دیگر دستگاه های متولی نیرو و امکانات را در خدمت عزیزان قرار میدهیم به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، حجت بیرانوند گفت: ۲هزار و ۳۵ واحد تولید نان سنتی در لرستان داریم. مدیرکل غله و خدمات بازرگانی […]

بیرانوند بیان کرد: امیدواریم با توجه به سخت شدن شرایط شاهد کاهش تخلفات باشیم که ما در کنار دیگر دستگاه های متولی نیرو و امکانات را در خدمت عزیزان قرار میدهیم

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، حجت بیرانوند گفت: ۲هزار و ۳۵ واحد تولید نان سنتی در لرستان داریم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان افزود: از ابتدای سال جاری ۱۹ هزار و ۸۸۰ مورد بازرسی از نانوایی ها انجام شده که هزار و ۵۰۶ واحد متخلف شناسایی شدن که برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و با توجه به اجرایی شدن قانون جدید جرائم مضاعف جریمه ها نسبت به قبل افزایش قابل توجهی پیدا کرده اند که قطعاً در آینده بازدا رنده خواهد بود و حتی برای درج نکردن قیمت هم جرائم سختی پیش بینی شده است.

بیرانوند بیان کرد: امیدواریم با توجه به سخت شدن شرایط شاهد کاهش تخلفات باشیم که ما در کنار دیگر دستگاه های متولی نیرو و امکانات را در خدمت عزیزان قرار میدهیم حتی در بحث مسدود کردن سهمیه ها هم طی هفته گذشته طبق اعلام بازرسی های انجام شده ۷ واحد قطع سهیه شده‌اند.

وی ابراز کرد: واحد هایی که در طول سال تخلفی مرتکب نمی شوند و رضایت مشتری را از حیث مشتری مداری و کیفیت محصول شان کسب کنند سهمیه آن ها برداشته می شود و این باعث ایجاد انگیزه برای توسعه کار خوب در نانوایی‌ها می‌شود و برای واحدهای که در بلند مدت کاهش سهمیه اثر گذار نباشد از چرخه فعالیت خارج می شوند که این موضوع در طرح جدید هوشمند سازی فروش نان پیش بینی شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان اذعان کرد: بر اساس قانون نظام صنفی واحدهای نانوایی مکلف هستند که ترازوی دیجیتال داشته باشند و یکی از مواردی که در بازرسی ها مد نظر است داشتن ترازوی دیجیتال است نداشتن ترازوی دیجیتال تخلف محسوب می شود و جریمه آن بیش از قیمت یک ترازو است.

این مقام مسئول بیان کرد: برای ارزیابی کیفیت نان کمیته کنترل کیفی کیفیت نان ها را ارزیابی میکند که اگر واحد ها در هر قسمت اعم از آموزشی، نیروی انسانی و مهارت های نانوا مشکل داشته باشند باید این مسائل رفع شوند.

وی گفت: تسهیلاتی برای نوسازی نانواها در راستای ارتقای کیفیت از طریق بانک ها در نظر گرفته شده است.

بیرانوند اظهار کرد: سند راهبردی برای ارتقای کیفیت آسیب ها و راهکارها و همکاری به دستگاه‌های متعدد متناسب با شرح وظایف تدوین شده و به صورت شفاف توضیح داده شده و در اختیار شورای عالی آرد و نان خوردی شهرستان ها قرار دارد داده شده است.

انتهای پیام/

خبر؛مژگان نجفی

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +