جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 21790 |
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ | ارسال توسط :
73 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

وی افزود: برخی از سلبریتی ها و افراد شناخته شده ای که در سایه جمهوری اسلامی پیشرفت کرده اند امروزه شروع به دروغ پراکنی و هجمه علیه نظام جمهوری اسلامی کرده و به دنبال تحریف حوادث و تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن امنیت کشور هستند. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، محمد […]

وی افزود: برخی از سلبریتی ها و افراد شناخته شده ای که در سایه جمهوری اسلامی پیشرفت کرده اند امروزه شروع به دروغ پراکنی و هجمه علیه نظام جمهوری اسلامی کرده و به دنبال تحریف حوادث و تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن امنیت کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، محمد مرادی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان مظلوممان در امامزاده شاه چراغ(ع) و همچنین تبریک هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت:
افراد، گروه ها و جناح های که در فوت مهسا امینی به صورت ناجوانمردانه هجمه هایی را بر انقلاب اسلامی داشته اند، در بحث حادثه تروریستی شاهچراغ هیچ موضع گیری نکرده و سکوت اختیار کردند.

وی افزود: برخی از سلبریتی ها و افراد شناخته شده ای که در سایه جمهوری اسلامی پیشرفت کرده اند امروزه شروع به دروغ پراکنی و هجمه علیه نظام جمهوری اسلامی کرده و به دنبال تحریف حوادث و تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن امنیت کشور هستند.

فرماندار کوهدشت گفت: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان یک حرکت عظیم در سطح جهان بود که تا بحال هیچ کشوری اینچنین جرأت ضربه وارد کردن به حیثیت آمریکا را نداشته است.

فرماندار کوهدشت ضمن اشاره به لزوم جهاد تبیین و آگاه سازی مردم نسبت به اتفاقات اخیر، عنوان کرد: ما از همه فعالان حوزه رسانه و همچنین از عامه مردم دعوت می کنیم که در هر صنف و جایگاهی هستند اقدام به روشنگری در مورد مسائل فعلی کشور داشته باشند و از سو استفاده دشمنان جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: یکی از موارد پیشرفت در جامعه، توجه به بحث فرهنگ است، در کوهدشت در یک حرکت بی سابقه و فرهنگی در اربعین استقبال خوبی از زوار اربعین شد و بیش از ۵۰۰ هزار وعده غذایی بین زوار اربعین توزیع شد.

وی تصریح کرد: بهترین جهاد و دفاع مقدس، خدمت خالصانه و جهادی به مردم عزیز می باشد.

مرادی ضمن تبریک مجدد هفته پدافند غیرعامل و نتایجی که این موضوع در زندگی مردم و اداره جمهوری اسلامی دارد، افزود: مجموعه اقدامات غیرمسلحانه ای که به منظور کاهش هزینه های دفاع در مقابل حملات دشمن و بهینه سازی مراکز حساس در سطح کشور توسط دولت، نیروهای مسلح و مردم اجرا می شود را تعریفی از پدافند غیر عامل است.

وی گفت: جدیت و اهمیت اجرای پدافند غیر عامل توسط دستگاه های مختلف، ما یازده کارگروه در این راستا داریم.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: در زمینه پدافند غیر عامل بایستی بر ظرفیت امنیت غذایی و کشاورزی شهرستان کوهدشت تاکید زیادی داشته باشیم و این در دل سد معشوره متبلور شده است؛ در دستور کار مجموعه دولت است که به سمت ایجاد و احداث این سد مهم برویم چراکه هم کشاورزی را رونق داده و هم از سیل های ویرانگر جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: جبهه انقلاب اسلامی بیش از ۴۰سال در مقابل دشمنان پیروز بوده و این وعده الهی است که تا آخر پیروز بماند و هجمه های دشمنان هیچ گونه ضربه و صدمه ای به ساختار های انقلاب اسلامی وارد نمی کند، این انقلاب با قدرت و عظمت و براساس وعده الهی مسیر خود را طی خواهد کرد.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +