جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 22265 |
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱ | ارسال توسط :
74 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

همچنین از دیگر مزایای کد دستوری  #۲۰۲۰* ، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت و خرید ترافیک اینترنت پرسرعت است که هر مشترک می تواند بر اساس نیاز خود از این خدمات استفاده کند به گزارش پایگاه خبری دصدای طرهان، مشترکین مخابرات به منظور جلوگیری از قطع ارتباط تلفن […]

همچنین از دیگر مزایای کد دستوری  #۲۰۲۰* ، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت و خرید ترافیک اینترنت پرسرعت است که هر مشترک می تواند بر اساس نیاز خود از این خدمات استفاده کند

به گزارش پایگاه خبری دصدای طرهان، مشترکین مخابرات به منظور جلوگیری از قطع ارتباط تلفن ثابت، می توانند با شماره گیری سامانه ۲۰۰۰ ، ضمن آگاه شدن از میزان مبلغ صورتحساب تلفن ثابت خود، قبض به روز و پایان دوره خود را بدون نیاز به شناسه قبض به صورت ۲۴ ساعته پرداخت نمایند و چنانچه تلفن ثابت آنان به علت بدهی قطع شده باشد، در کم ترین زمان ممکن وصل خواهد شد.

دریافت صورتحساب تلفن ثابت با شماره گیری کد دستوری  #۲۰۲۰*

بنابراین گزارش، یکی دیگر از روش های پرداخت قبض تلفن ثابت، کد دستوری #۲۰۲۰* است که مشترکین تلفن ثابت مخابرات استان لرستان می توانند با شماره گیری این کد دستوری از طریق گوشی تلفن همراه، صورتحساب تلفن ثابت خود را دریافت و آن را پرداخت کنند.

همچنین از دیگر مزایای کد دستوری  #۲۰۲۰* ، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت و خرید ترافیک اینترنت پرسرعت است که هر مشترک می تواند بر اساس نیاز خود از این خدمات استفاده کند.

پرداخت قبوض تلفن ثابت و پیگیری خدمات مخابراتی بدون نیاز به مراجعه از طریق پرتال مخابرات من

گفتنی است، یکی دیگر از روش های دسترسی به خدمات مخابراتی تلفن ثابت، پرتال مخابرات من است که مشترکین تلفن ثابت می توانند بدون مراجعه به مراکز مخابراتی و دفاتر پیشخوان دولت، از طریق اینترنت قبض تلفن ثابت خود را دریافت و آن را مشاهده و پرداخت کنند.

شهروندان برای استفاده از خدمات مخابرات من، می توانند به پرتال شرکت مخابرات ایران مراجعه و نسبت به ایجاد پروفایل مخابرات من اقدام کنند.

پرداخت قبوض، مشاهده ریز هزینه های قبض، خدمات تلفن ثابت، سرویس های ارزش افزوده، ریز مکالمات و شارژ کارت تلفن های همگانی، از جمله خدمات موجود در مخابرات من است.

همچنین نرم افزار مخابرات من از طریق سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی my.tci.ir  قابل دریافت و نصب بر روی گوشی تلفن همراه می باشد

.انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +