جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 25023 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ | ارسال توسط :
141 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

امروز همزمان با آغاز فصل برداشت گندم در شهرستان پلدختر،فتحی مدیر تعاون روستایی استان، ویسی مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان

مدیر تعاون روستایی لرستان از آغاز خرید تضمینی گندم و کلزا مازاد بر نیاز کشاورزان استان توسط شبکه تعاونی روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،غلامعلی فتحی اظهار کرد:خرید تضمینی گندم‌ و کلزا از امروز و با قیمت تضمینی هر کیلوگرم گندم ۱۵۰ هزار ریال و هر کیلوگرم کلزا نیز به مبلغ ۲۴۰ هزار ریال در استان آغاز شد.

وی افزود:در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان و برابر ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی خرید تضمینی گندم و دانه کلزا در سال جاری با مسوولیت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان و مباشرت شبکه تعاون روستایی در قالب بیش از ۳۶ مرکز خرید تضمینی گندم و دانه کلزا در سطح استان انجام می‌شود.

فتحی تصریح کرد:با توجه به نبود امکانات کافی در شبکه تعاون روستایی استان با تمهیدات ویژه و برنامه‌ریزی مناسب مراکز خرید گندم و کلزا تجهیز و اماده دریافت محصولات تولیدی کشاورزان استان است.

گفتنی است، امروز همزمان با آغاز فصل برداشت گندم در شهرستان پلدختر،فتحی مدیر تعاون روستایی استان، ویسی مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی، مرادعلیوند مدیرعامل اتحادیه استان و جمعی از مسئولان جهاد و تعاون روستایی این شهرستان با حضور در مراکز خرید گندم ضمن بازدید از ظرفیت های انباری از نزدیک در جریان اولین روز خرید گندم و کلزا قرار گرفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +