جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 24365 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ | ارسال توسط :
115 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با اشاره به کشف شبکه بین‌المللی جعل مدرک تحصیلی در لرستان گفت: سازمان گمنام امام زمان (عج) ۵ عضو اصلی این شبکه را در داخل کشور دستگیر کردند. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان داریوش شاهون‌وند امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با کشف شبکه جعل مدرک تحصیلی در لرستان […]

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با اشاره به کشف شبکه بین‌المللی جعل مدرک تحصیلی در لرستان گفت: سازمان گمنام امام زمان (عج) ۵ عضو اصلی این شبکه را در داخل کشور دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان داریوش شاهون‌وند امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با کشف شبکه جعل مدرک تحصیلی در لرستان اظهارداشت: سربازان گمنام امام ز،مان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان از ۴ ماه پیش این شبکه بین‌المللی بسیار حرفه‌ای را تحت رصد، کنترل و نظارت خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه اعضای ساکن خارج از کشور این شبکه، کانال‌های بسیاری با عنوان فروش مدارک تحصیلی در فضای مجازی ایجاد کرده بودند افزود: این شبکه از افراد متقاضی جهت صدور مدرک تحصیلی و پذیرش ظرفیت دانشگاه مبالغ کلانی دریافت کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره کل اطلاعات لرستان، پنج عضو اصلی این شبکه را در داخل کشور دستگیر کردند گفت: از این افراد تعداد زیادی اوراق و مدارک جعلی تحصیلی، مقادیری طلا و ارز خارجی به ارزش یک میلیارد تومان کشف و ضبط شد، همچنین متهمان ساکن خارج از کشور نیز تحت تعقیب قضایی هستند.

وی تصریح کرد: این شبکه و سرباندهای خارج کشور آن با جعل اسناد و مدارک جعلی در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، امتیاز دانشگاهی و یا فروش صندلی توانسته بودند مبالغ هنگفتی به دست آورند.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +