شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 25794 |
تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ | ارسال توسط :
63 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

اسد بیگی بیان کرد: ۱۸ هزار نفر به عنوان بیمار صعب العلاج نشان دار کردیم یعنی اینکه این تعداد هر کجا که مراجعه کنند می‌توانند اعتبار صعب العلاج بودن را دریافت کنند.

مدیر کل بیمه سلامت لرستان افزود: لرستان در ثبت بیماران و جذب اعتبارات برای صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در کشور رتبه اول است به دلیل اینکه اعتقاد داریم هماهنگی، همکاری و بین بخشی و همچنین اطلاع رسانی به موقع برای ثبت نام بیماران اثر بخش بود

به گزارش صدای طرهان، محسن اسد بیگی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد گفت: انسان سالم را محور توسعه پایدار می‌دانیم و اگر انسان سالم باشد می تواند فعالیت‌های دیگری را انجام دهد و فقط نبود بیماری به عنوان سلامت لازم نیست که برای تامین سلامت عوامل مختلفی دخیل هستند.

مدیر کل بیمه سلامت لرستان افزود: لرستان در ثبت بیماران و جذب اعتبارات برای صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در کشور رتبه اول است به دلیل اینکه اعتقاد داریم هماهنگی، همکاری و بین بخشی و همچنین اطلاع رسانی به موقع برای ثبت نام بیماران اثر بخش بود.

اسد بیگی بیان کرد: ۱۸ هزار نفر به عنوان بیمار صعب العلاج نشان دار کردیم یعنی اینکه این تعداد هر کجا که مراجعه کنند می‌توانند اعتبار صعب العلاج بودن را دریافت کنند.

وی اظهار کرد: اعتبار اولیه برای بیماران صعب العلاج یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده و تاکنون برای ۳ هزار ۹۰۰پرونده که در سامانه ثبت شدند ۱۸ میلیارد تومان پرداخت کردیم.

اسد بیگی با اشاره به اینکه صندوق خاص و بیماران صعب العلاج به همه جمعیت استان تعلق می‌گیرد اظهار کرد: حدود ۱۰۷بیماری تعریف شده که ۴۲کمیته تشکیل دادیم که از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت استان تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند یعنی بالغ بر ۶۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش هستند ولی از نظر صندوق بیماران صعب العلاج ۱۰۰ تحت پوشش هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال گذشته سه دهک درآمدی جامعه رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گرفتند و امسال دو دهک ۴ و ۵ نیز اضافه شدند سایر دهک‌های درآمدی دیگر تخفیف گرفتند مثلاً در دهک شش ۲۰ درصد حق سرانه پرداخت می کنند.

مدیر کل بیمه سلامت لرستان گفت: ۹۹۹هزار که از این تعداد ۷۰۰نفر جمعیت روستایی و ۴۰۰نفر دیگر سایر دهک های درآمدی هستند که تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +