شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
کد خبر: 25848 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ | ارسال توسط :
118 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مردم شهیدپرور کوهدشت همواره با اهدای خون جوانان رشید خود به تاریخ ثابت کردند تا پای جان در کنار نظام و انقلاب هستند، لذا لازم است در این جنگ نرم و رسانه‌ای با ارائه خدمات صادقانه مسئولین به مردم این دیار تشنه خدمت، ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

دلنوشته ای از شوق و افتخار تقدیم به همه شهدای وطنم

صدای طرهان ،مردم هر شهر و دیاری در دنیا را گاهاً با عنوان، صفت و یا لقب خاصی می‌شناسند و با همان عنوان در کشورشان معروف می‌شوند، در کشور ایران اسلامی ما نیز یکی از صفاتی که برای بسیاری از شهرهای ایران ارزشمند و باعث افتخار است و هر شهری آرزوی داشتن این عنوان را برای خود در سر دارد کلمه «شهیدپرور» است.

همانطورکه دقت کرده‌اید در تابلوهای ورودی شهرهای زیادی از ایران اسلامی، خود را به‌عنوان شهر شهیدپرور معرفی کرده و خیرمقدم میگویند، اما به‌ راستی اگر قرار باشد انصاف را رعایت کنیم و این روزها از این لقب مقدس برای دیار و یا شهری استفاده کنیم چه استانی شایسته‌تر از لرستان شهید پرور و چه شهری برازنده‌تر از کوهدشت می‌تواند با عنوان مقدس شهیدپرور بدرخشد چرا که از زمان اغتشاشات فتنه‌انگیز مهر ۱۴۰۱ تا به امروز بیشترین شهید را برای امنیت ایران اسلامی تقدیم کرده است.

و با نگاهی به دلاورمردی و شجاعت بی‌نظیر شهیدان، رزمندگان و ایثارگران کوهدشت، دشت لاله های خونین از گردان همیشه قهرمان و پیروز محبین کوهدشت با اراده‌های پولادین در زمان ۸ سال دفاع مقدس گرفته تا به امروز همچون شهید روح الله عجمیان به دست داعشیان داخلی در اغتشاشات سال گذشته که مقام معظم رهبری در وصف ایشان فرمودند:” یک شهید عزیز به شهادت می‌رسد این روزها، همین شهدای عزیزی که شهدای امنیت، شهدای بسیجی، شهدای نیروی انتظامی، آحاد مردمی که شهید میشوند. یک جوانی، شهید روح‌اللّه عجمیان مثلاً‌ فرض کنید، به شهادت میرسد، یک جوان ناشناخته‌ای است، ولی در شهادت این عزیز سیل جمعیّت عظیم مردم برای تشییع جنازه و بدرقه می‌آیند تا به فرزندشان افتخار کنند ! و بار دیگر مشتی محکوم به دهن یاوه گویان زدند ” و بزرگ مردانی همچون شهید رسول مهدوی پور، شهید قدرت اله عبدیان، شهید محمد حسین حسین زاده، شهید مهدی پناهی فر و… با ایثار خون خود، آرامش و امنیت را به میهن هدیه کردند و امروز عظمت و اقتدار نظام اسلامی به برکت خون پاک شهدای والامقام به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

لذا مردم قدردان شهرستان کوهدشت علیرغم اینکه سال هاست ازجنگ تحمیلی می گذرد، همچنان با روحیه‌ای جهادی و خستگی‌ناپذیر با همان شور و شوق زمان جنگ با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی در راستای آرمان‌های نظام و انقلاب ادامه دهنده راه شهدا هستند و در سنگر اقتصاد و کشاورزی می‌کوشند تا قله موفقیت را با سربلندی طی کنند.

مردم شهیدپرور کوهدشت همواره با اهدای خون جوانان رشید خود به تاریخ ثابت کردند تا پای جان در کنار نظام و انقلاب هستند، لذا لازم است در این جنگ نرم و رسانه‌ای با ارائه خدمات صادقانه مسئولین به مردم این دیار تشنه خدمت، ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

گرامی میداریم نام و یاد همه شهدای امنیت و وطن

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +