پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 23491 |
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ | ارسال توسط :
109 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره «بانوی تمدن ساز ایران اسلامی» در استان فردا برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،،فریبا ولی‌پوری اظهارداشت: پس از اعلام فراخوان این جشنواره، بیش از هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند. وی تصریح کرد: آثار ارسال شده طی دو […]

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره «بانوی تمدن ساز ایران اسلامی» در استان فردا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،،فریبا ولی‌پوری اظهارداشت: پس از اعلام فراخوان این جشنواره، بیش از هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: آثار ارسال شده طی دو روز بطور کامل توسط هیات داوران ارزیابی شدند و در روز چهارشنبه (۲۸ دی‌ماه) نفرات برتر معرفی و به آنها تندیس جشنواره و هدایایی اهدا می‌شود.

ولی‌پوری بیان کرد: در این مراسم” مرضیه عزتی”، مسوول امور بانوان نهاد رهبری در دانشگاه ها و مدارس کشور میهمان ویژه جشنواره خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان اظهارداشت: روز زن و مادر طی سال های گذشته مختص زنان شاغل در ادارت و دستگاه های اجرایی برگزار شده است و به همین منظور جهت پیشگیری از غفلت از بانوان توانمند در استان با برگزاری جشنواره بانوی تمدن ساز اسلامی تلاش می شود پل ارتباطی قوی با عموم بانوان توانمند استان برقرار شود.

وی گفت: در این راستا با همکاری دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی سایت بانوی تمدن ساز طراحی شد که مجموعه بانوان استان با توانمندی های مختلف در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستا با بیان اینکه دختران ۹ ساله تا زنان ۹۰ ساله حتی در مناطق روستایی و عشایر که در حوزه فرزندپروری موفق بوده اند در طراحی این سایت مورد توجه قرار گرفته اند، ادامه داد: با اجرای این طرح امسال در برنامه تجلیل از مقام زن و مادر بانوان روستایی و عشایر در اولویت قرار دارند.

ولی پور عنوان کرد: زنان توانمند با مهارت های فراوان در جامعه روستایی و عشایری لرستان حضور دارند که متاسفانه تاکنون مغفول بوده‌اند و همچنین گروه زنان خانه دار گلایه‌مندان به حق در حوزه بانوان هستند که با وجود تلاش های فراوان در حوزه خانواده و فرزند پروری مورد توجهی قرار نگرفتند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در این جشنواره تمامی گروه ها از دانش آموز، طلبه، خانه دار، شاغل، روستایی و عشایر، هنرمندان تعریف شده اند و شاخص های مورد نیاز برای این گروه ها تعریف شده است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +