پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 23513 |
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ | ارسال توسط :
93 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان از اجرای مانور تعدیل روشنایی معابر در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، مهران امیری امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور حفظ پایداری شبکه برق در فصل سرما مانور تعدیل روشنایی معابر استان به صورت جهادی از ۲۴ تا ۲۶ دی ماه […]

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان از اجرای مانور تعدیل روشنایی معابر در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، مهران امیری امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور حفظ پایداری شبکه برق در فصل سرما مانور تعدیل روشنایی معابر استان به صورت جهادی از ۲۴ تا ۲۶ دی ماه برگزار شد.

وی افزود: مانور سراسری تعدیل شبکه روشنایی معابر جاده‌ای، بین شهری، بزرگراه‌ها، بلوارهای اصلی و فرعی، پارک‌ها، میادین و ساختمان‌های اداری و تجاری به مدت سه روز در استان لرستان برگزار شد.

امیری، گفت: راهکارهای مختلفی برای عبور از پیک بار زمستان وجود دارد که یکی از این راهکارها تعدیل روشنایی معابر است.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه تعدیل روشنایی معابر بدین معنی است که چراغ‌های موجود به صورت یک در میان خاموش شوند، اظهار داشت: این مانور با حضور ۱۵ گروه عملیاتی و ۶۴ نفر نیروهای فنی، اجرایی، کارشناسان و همچنین استفاده از خودروهای سبک و سنگین در ۱۳ مدیریت توزیع برق شهرستان‌های تابع را به مدت سه روز از ۲۴ تا ۲۶ دی ماه برگزار شد.

امیری، بیان داشت: با توجه به کمبود سوخت در تولید برق در نیروگاه‌ها و برای حفظ پایداری شبکه‌های برق مانور تعدیل روشنایی معابر در سطح استان انجام شد.

وی، گفت: با توجه به برودت و سرد شدن هوا برای تأمین سوخت نیروگاه‌های تولید برق از مردم فهیم استان درخواست می‌شود با مصرف بهینه برق و گاز خدمتگزاران خود را یاری دهند تا خانه‌های هم وطنان محیطی گرم و روشن داشته باشد.

در ادامه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گفت: از اهداف اجرایی این مانور تنظیم ساعت‌های نجومی به منظور کاهش یک ساعت روشنایی معابر و تعدیل بلوارها و خیابان‌های اصلی و فرعی در سطح شهرهای استان و تعدیل چراغ‌های میادین و پارک‌ها و فضاهای سبز و ساختمان‌های اداری و تجاری است.

حسینی مهر، بیان داشت: با تنظیم ۹۲۳ مورد ساعت نجومی به منظور کاهش یک ساعت زمان روشنایی معابر و تعدیل معابر بلوارها و خیابان‌های اصلی و فرعی به تعداد ۴۶۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر تعدیل شد و همچنین با همکاری شهرداری‌های سراسر استان چراغ‌های پارک‌ها و میادین اصلی تعدیل شد.

وی به بازدید روشنایی ساختمان‌های اداری و تجاری اشاره کرد و گفت: روشنایی‌های مازاد این ساختمانها در شب خاموش شد.

حسینی مهر، اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در این مانور میزان انرژی تعدیل شده در بخش‌های ذکر شده جمعاً ۹۴۰ مگاوات ساعت در طول شبانه روز بوده است.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +