شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 23578 |
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ | ارسال توسط :
94 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره بزرگ «فجر ولایی»به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، احمد کاظمی اظهار کرد: جشنواره بزرگ «فجر ولایی» با موضوعات قرآنی و مذهبی در لرستان برگزار می‌شود. وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با […]

طرح های سازنده حوزه قرآن و عترت حمایت خواهند شد

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره بزرگ «فجر ولایی»به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، احمد کاظمی اظهار کرد: جشنواره بزرگ «فجر ولایی» با موضوعات قرآنی و مذهبی در لرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با موضوعات متنوع قرآنی و از سوی موسسه فرهنگی قرآن و عترت رهروان حضرت فاطمه زهرا(س) با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در تشریح محورهای این جشنواره، گفت: جشنواره بزرگ «فجر ولایی»در بخش نقاشی، ویژه کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۵ سال،مسابقه حفظ نهج‌البلاغه در رده‌های مختلف سنی و مسابقات شعر، داستان کوتاه، مقاله پژوهشی و خوشنویسی با موضوع نقش ولایت‌مداری در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی ویژه رده‌های سنی ۸ تا ۲۰ سال برگزار می‌شود،.

کاظمی بیان داشت: مسابقات نهج‌البلاغه و نقاشی این جشنواره، به صورت حضوری و سایر مسابقات به صورت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره«فجر ولایی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +