پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 21750 |
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ | ارسال توسط :
89 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از نصب بیش از ۳ هزار و ۲۵۰ انشعاب گاز در شش ماهه نخست امسال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، کرم گودرزی با اعلام این خبر، گفت:در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۷۵۰ انشعاب در مناطق شهری و تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ انشعاب در مناطق […]

نصب بیش از ۳۲۵۰ هزار انشعاب گاز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از نصب بیش از ۳ هزار و ۲۵۰ انشعاب گاز در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، کرم گودرزی با اعلام این خبر، گفت:در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۷۵۰ انشعاب در مناطق شهری و تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ انشعاب در مناطق روستایی استان نصب شده است.

وی افزود: با گاز دار شدن ۱۹۳ روستا از زمان شروع به کار دولت سیزدهم، نصب انشعاب برای کلیه روستا ها انجام شده و پیش بینی می شود نصب انشعاب برای روستاهای گازدار شده هفته دولت سال جاری تا پایان آبان ماه به پایان برسد.

گودرزی بیان کرد: رضایتمندی مشترکین و ارتقا سطح کیفی در ارائه خدمات برای مجموعه همکاران شرکت گاز استان، جز مهمترین اولویت ها است و امیدواریم در سال جاری بتوانیم در تمامی حوزه های گازرسانی اعم از شهری، روستایی و صنایع جزء و عمده استان، بیش از پیش شاهد خدمت رسانی به هم استانی ها باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان در پایان با تاکید بر اینکه مشترکین با رعایت اصول ایمنی گاز، سلامتی خود و خانواده را در فصول سرد بیمه می کنند، گفت : این شرکت با ارائه نکات ایمنی و مصرف بهینه در قالب مستندهای گزارشی،انیمیشن،اینفو گرافی، نصب بنر و اخبار به منظور اطلاع رسانی فراگیر، اقدام به فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی جهت هم استانی ها می کند.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +