سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
کد خبر: 26508 |
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۰ | ارسال توسط :
12 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه جایگاه هنر و هنرمندان بسیار رفیع است بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز جایگاه ویژه را برای فرهنگ، هنر و هنرمندان قائل هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنر انقلاب امیدوارکننده و الهام‌بخش است؛

به گزارش صدای طرهان ، اعظم روانشاد شامگاه شنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان سلسله ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته هنرمندان این شهرستان در سال ۱۴۰۲ گفت: همراهی و هم‌افزایی خوبی میان دستگاه‌های مختلف شهرستان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی وجود دارد و این نشان فرهنگ والای مردمان این دیار است و باعث شده پویایی فرهنگی در این شهرستان رقم بخورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه جایگاه هنر و هنرمندان بسیار رفیع است بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز جایگاه ویژه را برای فرهنگ، هنر و هنرمندان قائل هستند.

روانشاد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته هنر انقلاب و گرامی‌داشت یاد سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی گفت: هنر انقلاب اسلامی دارای سابقه روشن و قابل افتخاری دارد.

وی با بیان اینکه آینده هنر انقلاب امیدوارکننده و الهام‌بخش است افزود: هنرمند مسلمان عزت را از خدا می‌جوید و اعتقاد دارد آنچه که در نزد خدا اهمیت دارد و ماندگار می‌شود.

حمایت از طرح‌های جریان‌ساز و فاخر در طرح شهید آوینی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اجرای طرح شهید آوینی به منظور تقویت بنیه فرهنگی شهرستان‌ها در سال جاری اشاره کرد و افزود: طرح‌های جریان‌ساز و فاخر که منجر به کادرسازی و تقویت نیروهای انقلابی شوند در طرح شهید آوینی حمایت می‌شوند.

سال پرکار فرهنگ و هنر در لرستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان
با اشاره به اینکه این اداره کل سال جاری سالی پر کار را با انجام طرح‌ها و اقدامات تحولی رقم خواهد زد، بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان سال ۱۴۰۳ چهره فعال‌تر و با اقدامات جدیدتری را در حوزه فرهنگ و هنر استان انجام خواهد داد و جشنواره‌های مختلف و مهمی در لرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهرستان سلسله در حوزه فرهنگ و هنر گفت: امیدواریم بتوانیم با رویش‌های جدید و کشف استعدادهای نو پیوندی بین نسل گذشته و نسل جدید ایجاد کنیم در در کادرسازی هنر انقلاب اسلامی بتوانیم موثر باشیم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +