جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 24191 |
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱ | ارسال توسط :
93 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیر کل کمیته امداد لرستان: سال ۱۴٠۱ مبلغ ۵۲ میلیارد تومان زکات در لرستان جمع آوری شده استبه گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، جلال شیخ پور صبح امروز در جشنواره زکات که در دانشگاه لرستان برگزار شد گفت: یکی از آیین های الهی در اسلام پرداخت و جریان فاخر زکات است. مدیرکل کمیته امداد لرستان […]


مدیر کل کمیته امداد لرستان: سال ۱۴٠۱ مبلغ ۵۲ میلیارد تومان زکات در لرستان جمع آوری شده است
به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، جلال شیخ پور صبح امروز در جشنواره زکات که در دانشگاه لرستان برگزار شد گفت: یکی از آیین های الهی در اسلام پرداخت و جریان فاخر زکات است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان بیان کرد: بنده به عنوان خادم محرومین در این جلسه حضور پیدا کرده ام، قانون بزرگ الهی به نام زکات و به نیت ایجاد تعادل اقتصادی در جامعه ما رقم خورده است است هرچند در گام های اولیه کار هستیم اما شروع گسترده‌ای در سطح استان در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی رخ داده است.

شیخ پور افزود: زمانی که در جامعه ای زندگی میکنیم کمک کردن ایجاد یک تعادل اقتصادی در بین جامعه اتفاق می افتد آثار و برکاتش اول به فرد کمک دهنده و بعد به شخص کمک گیرنده میرسد.

وی با اشاره به اینکه از آثار زکات در جامعه این است که جامعه در یک تعادل مناسب قرار میگیرد گفت: آثار سوء رفتار های اجتماعی به شدت کاهش پیدا میکند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان اظهار کرد: کمیته امداد درباره زکات لنگر عمیق و درستی طراحی کرده است و آن هم ترویج فرهنگ زکات بود پایه اصلی در استان مبنای فرهنگی است.

شیخ پور بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ بالغ و ۵۲ میلیارد تومان زکات در سطح استان جمع آوری شده است که از این میزان زکات هفت میلیارد تومان به صورت نقد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان خاطرنشان کرد: کم بارشی در سال گذشته در سطح استان باعث نشد که همکاران و دوستان در بخش توسعه مشارکت های مردمی در پرداخت زکات های مستحبی غافل شوند.

انتهای پیام /

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +