جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 24828 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ | ارسال توسط :
140 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

در طی اجرای این دوره آموزشی ، دانش آموزان نکات مؤثر در زمینه مدیریت مصرف برق را در قالب برنامه‌های متنوع و شاد شامل شعر، سرود و گروه‌های نمایشی کودک و نوجوان فرا می گیرند. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اظهارداشت: در این برنامه ها، مفاهیم برق و الکتریسیته، نحوه […]

در طی اجرای این دوره آموزشی ، دانش آموزان نکات مؤثر در زمینه مدیریت مصرف برق را در قالب برنامه‌های متنوع و شاد شامل شعر، سرود و گروه‌های نمایشی کودک و نوجوان فرا می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اظهارداشت: در این برنامه ها، مفاهیم برق و الکتریسیته، نحوه تولید برق، ساعات اوج و کم باری مصرف، چگونگی انتقال و توزیع برق ، میزان مصرف لوازم الکتریکی، انواع انرژی های تجدیدپذیر و روشهای صرفه جویی مصرف برق در وسایل الکتریکی و راهکارهای کاهش مصرف برق در منازل به زبانی ساده و شیوا همراه با توزیع دفتر نقاشی برای کودکان تشریح می شود.

 وی افزود: در هر مدرسه ۱۰ دانش آموز بعنوان مبصر برق انتخاب می شود و از طرف شرکت توزیع نیروی برق استان، حکمی برای او صادر می شود و به  هر مبصر برق، یک کلاه ایمنی نیز اهدا می شود

امیری گفت: اجرای این برنامه ها در مدارس ابتدایی با هدف برگزاری برنامه های شاد و مفرح  در قالب آموزش مفاهیم اولیه مدیریت مصرف بهینه انرژی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی میباشد ،که توسط عمو نوری و عروسکی با نام بچه برقی که نماد جدیدی برای مصرف بهینه برق میباشد در استان لرستان اجرا میگردد.

قابل ذکر است در کنار اجرای این کار فرهنگی، پرچم کشور ایران با آرم شرکت توزیع نیروی برق استان و دفتر نقاشی به تمامی دانش آموزان اهدا می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +