جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 24003 |
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ | ارسال توسط :
83 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

در ششمین روز از دهه فجر،مدیر مخابرات منطقه لرستان به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با خانواده معظم شهید والامقام‌ «قدرت اله علیدادی» در شهرستان خرم آباد دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان به همراه حجت الاسلام والمسلمین دکتر هاشمی، مدیر […]

در ششمین روز از دهه فجر،مدیر مخابرات منطقه لرستان به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با خانواده معظم شهید والامقام‌ «قدرت اله علیدادی» در شهرستان خرم آباد دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان به همراه حجت الاسلام والمسلمین دکتر هاشمی، مدیر کل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، بیرانوند مشاور امور ایثارگران با خانواده معظم شهید والامقام «قدرت اله علیدادی» در شهرستان خرم آباد دیدار کردند.

در این دیدار که به همت امور ایثارگران و روابط عمومی با هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی انجام شد، مدیر مخابرات منطقه لرستان طی سخنانی از ایثار و ازخود گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی تجلیل و تاکید کرد: امنیت و آرامش امروز مدیون خون شهیدان عزیز می باشد.

شمسی فر، خانواده شهدا را مظهر ایثار و صبر دانسته و گفت: همه ما مدیون خانواده مغزز شهدا هستیم و تکریم و تجلیل از آنها از اولویتهای برنامه های فرهنگی مخابرات می باشد.

وی همچنین با مسائل و مشکلات ایشان آشنا شدند و ابراز امیدواری کرد تمام تلاش خود را در حهت پیگیری و بهبود مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا انجام خواهند داد.

درپایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از همسر شهید سرافراز تجلیل شد.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +