پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 24835 |
تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ | ارسال توسط :
191 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری شش نفر متخلف شکار و صید غیر مجاز در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،حسین زرین کیا از دستگیری شش نفر متخلف شکار و صید غیرمجاز و کشف و ضبط دوقبضه اسلحه گلوله‌زنی و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی تک لول و کشف […]

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری شش نفر متخلف شکار و صید غیر مجاز در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،حسین زرین کیا از دستگیری شش نفر متخلف شکار و صید غیرمجاز و کشف و ضبط دوقبضه اسلحه گلوله‌زنی و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی تک لول و کشف ١۵٧ قطعه ماهی صیدشده در لرستان خبر داد.

وی افزود:با رصد و پیگیریهای صورت گرفته یگان حفاظت محیط زیست استان،محیط بانان موفق شدند یک نفر صیاد غیر مجاز که اقدام به فروش ماهیان رودخانه ای در فضای مجازی کرده بود را دستگیر کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت:از این متخلف،مقدار ۱۴ کیلوگرم معادل ۱۵۷ قطعه ماهی از نوع زردک به همراه دو رشته تور سالیک کشف و ضبط شد.

زرین کیا اظهار داشت:پرونده این متخلف پس از بازجویی اولیه، تنظیم صورتجلسه و اخذ جریمه ضرر و زیان به محیط زیست به مبلغ ۲۱ میلیون ریال، به مراجع قضائی ارجاع شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت:هر گونه انتشار تخلف زیست محیطی و خرید و فروش حیات وحش در فضای مجازی به صورت شبانه روزی توسط پرسنل یگان حفاظت محیط زیست رصد شده و سریعا اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

زرین کیا افزود:همچنین در خلال گشت و کنترل های شبانه روزی در سطح حوزه های استحفاظی شهرستان سلسله در ارتفاعات منطقه شکار و صید ممنوع گرین نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره موفق شدند چهار نفر متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه شکار دستگیر و از آنها دو قبضه اسلحه گلوله زنی به همراه ادوات شکار کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت:همچنین در شهرستان چگنی یک نفر متخلف زیست محیطی را نیز قبل از هر گونه شکار دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد:پرونده این متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رأی نهایی به صورت امانی نزد این اداره باقی می ماند.

فرمانده اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از دوستدارن محیط زیست درخواست کرد در صورت هر گونه مشاهده تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +