شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 24992 |
تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ | ارسال توسط :
127 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

وی،با بیان اینکه رعایت محدوده جغرافیایی به جز در مواردی که پدر و مادر هر دو شاغل باشند الزامی است،افزود:ثبت نام مدارس خاص و عشایری لزومی بر رعایت محدوده جغرافیایی ندارند.

دبیر ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان لرستان شرایط و ضوابط ثبت‌نام دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان،حمید میر ساکی،با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول از ۹ اردیبهشت آغاز شده،گفت:ثبت نام دانش آموزان از اول تیرماه آغاز و تا پایان مرداد ماه انجام خواهد شد.

وی،با بیان اینکه رعایت محدوده جغرافیایی به جز در مواردی که پدر و مادر هر دو شاغل باشند الزامی است،افزود:ثبت نام مدارس خاص و عشایری لزومی بر رعایت محدوده جغرافیایی ندارند.

میر ساکی با استناد به ماده ۴۰ آیین نامه اجرایی مدارس برگزاری آزمون،مصاحبه و تعیین شرط در مدارس دولتی و هنرستان ها را برای انتخاب رشته ممنوع دانست و تصریح کرد:ثبت نام در تمامی پایه ها به صورت حضوری و الکترونیکی و از طریق سامانه سیدا با مسئولیت مدیر مدرسه انجام می شود

وی اظهار داشت:ثبت نام در مدارس هیات امنایی به شیوه هیئت امنایی مصوبه ۹۶۵ شورای عالی آموزش و پرورش انجام می شود،در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان هم بر اساس ضوابط مندرج در دستورالعمل های اجرایی و در مدارس بزرگسالان با رعایت مفاد آیین نامه آموزشی نظام جدید دوره دوم آموزش متوسطه انجام خواهد گرفت.

دبیر ستاد ثبت نام دانش اموزان لرستان محاسبه سن دانش آموزان برای ثبت نام را روز اول مهرماه ۱۴۰۲ دانست و اضافه کرد:مدیران و عوامل اجرایی مدرسه موظف هستند نرخ بیمه حوادث و کتب درسی را در محل ثبت نام برای والدین و دانش اموزان نصب و اطلاع رسانی کنند.

میرساکی پرداخت هرگونه وجه به جز موارد بیمه و کتاب را در هنگام ثبت نام ممنوع عنوان کرد و بیان داشت:دریافت وجوه مربوط به سرویس حمل و نقل، کمک مردمی و فعالیتهای فوق برنامه با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان و صرفاً پس از شروع سال تحصیلی امکان پذیر است.

وی گفت:برقراری رابطه مالی مدارس با موسسات در خصوص برگزاری آزمون و کتب کمک درسی ممنوع است،همچنین مدارس مجاز به عقد هیچگونه قراردادی با تولیدکنندگان لباس فرم نیستند‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +