دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
کد خبر: 25952 |
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ | ارسال توسط :
80 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

برگزاری این دوره آموزشی را اطلاع رسانی وظایف قانونی استاندارد به واحدهای تولیدی و آشنایی با الزامات استاندارد و پیاده سازی در حوزه های مختلف فعالیت ها که جز اصلی صنعت و خدمات مشمول استانداردهای اجباری است

مدیر کل استاندارد لرستان گفت:دوره آموزشی آشنایی با قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ویژه مدیران کنترل کیفیت در استان برگزار شد.

به گزارش صدای طرهان ، والی زاده مرادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره آموزشی با هماهنگی دفتر آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران و با حضور مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان،شرکت های بازرسی و کارشناسان رسمی استاندارد در محل سالن آموزش اداره کل استاندارد لرستان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را اطلاع رسانی وظایف قانونی استاندارد به واحدهای تولیدی و آشنایی با الزامات استاندارد و پیاده سازی در حوزه های مختلف فعالیت ها که جز اصلی صنعت و خدمات مشمول استانداردهای اجباری است،عنوان کرد و افزود:آگاهی و توانمندی مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان حوزه استاندارد می تواند تسهیل کننده و تسریع کننده امور مربوط به تامین ایمنی و امنیت و سلامت آحاد جامعه باشد.

والی زاده مرادی ازسازمان هایی که تعامل و مشارکت موثری با اداره کل استاندارد استان دارند به عنوان بازوان ارتقا کیفیت برشمرد و ضمن تشکر از آنها تداوم و استمرار این همکاری را درخواست کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +