پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 26375 |
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ | ارسال توسط :
28 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاونت خدمات شهری شهرداری خرم آباد گفت: ۱۰ مکان از سطح شهر برای تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهر جانمایی شده است.

از سه راه اسدآبادی تا سر چهار راه بیمارستان، مرکز شهر، پشت بازار و خیابان مطهری مناطقی تعیین شده که جانمایی ستادهای تبلیغاتی در آن ها ممنوع است.

به گزارش صدای طرهان ،حمید علیرضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بلوار ولایت جنب دیوار میدان اسب دوانی، میدان کیو جنب دیوار صدا و سیما، روبروی دیوار بیمارستان عشایر، میدان امام حسین(ع)، میدان امام خمینی (ره)، میدان مادر، دیوار پارک بانوان، پل شهدا پیاده رو از ۲ طرف، دیوار مصلی جلوی بلوار شهید نورخدا موسوی (شورا)، ماسور جنب کانون و گلدشت شرقی میدان آرش مناطقی هستند که برای تبلیغات سالم و پاک برابر مصوبه کمیسیون تبلیغات با حداقل قیمت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین از سه راه اسدآبادی تا سر چهار راه بیمارستان، مرکز شهر، پشت بازار و خیابان مطهری مناطقی تعیین شده که جانمایی ستادهای تبلیغاتی در آن ها ممنوع است.

معاون شهردار خرم آباد تصریح کرد: برابر ماده ۷۶ قانون انتخابات، نصب پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علایم راهنمایی، تابلوی بیمارستان‌ها و تابلوی مدارس و سایر موسسات آموزشی و سازمان‌های عمومی و ادارات دولتی و سازمان‌های وابسته به دولت و خودروهای دولتی و تاسیسات عمومی و دولتی و صندوق‌های پست، باجه‌های تلفن، پست‌های برق و تلفن، تابلوها و همچنین اماکن بخش خصوصی (مگر با رضایت اشخاص ذی‌حق) در سراسر کشور ممنوع و مرتکب در صورت اثبات جرم به مجازات درجه هفت موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی به‌استثنای حبس محکوم می‌شود.

علیرضایی با اشاره به مشاهده نصب پوستر و دیوارنویسی از سوی طرفداران برخی نامزدهای انتخاباتی در اولین روز شروع تبلیغات در شهر خرم آباد، عنوان کرد: شهرداری در حال جمع آوری و پاکسازی آنهاست و با فرمانداری جهت آگاهی روسای ستادها و نامزدهای مرتکب این تخلف مکاتبه شده و در صورت تکرار از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +