جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 24524 |
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ | ارسال توسط :
163 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

این برنامه با هدف اطلاع رسانی و آگاهی عموم نسبت به تغییرات اقلیم و آب و هوا، اهمیت انرژی و استفاده صحیح از آن می‌باشد و بیانگر این موضوع است که شهروندان می‌توانند با خاموش کردن حتی یک لامپ در حفظ محیط زیست کمک کنند. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان آنلاین،علی آبسری نژاد گفت: […]

این برنامه با هدف اطلاع رسانی و آگاهی عموم نسبت به تغییرات اقلیم و آب و هوا، اهمیت انرژی و استفاده صحیح از آن می‌باشد و بیانگر این موضوع است که شهروندان می‌توانند با خاموش کردن حتی یک لامپ در حفظ محیط زیست کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان آنلاین،علی آبسری نژاد گفت: همزمان با سراسر جهان در آخرین شنبه ماه مارس ساعت ۲۰و ۳۰ دقیقه مورخ پنجم فروردین ماه ١۴٠٢، آیین جهانی «ساعت زمین» با همکاری اداره حفاظت محیط زیست، شهرداری، شورای اسلامی شهر، شرکت توزیع برق، تشکل ها، انجمن ها و فعالان محیط زیستی در پلدختر برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه چراغ های میدان اصلی شهر پلدختر و برخی المان‌های شهری به مدت یک‌ساعت خاموش شد.

آبسری نژاد گفت: این برنامه با هدف اطلاع رسانی و آگاهی عموم نسبت به تغییرات اقلیم و آب و هوا، اهمیت انرژی و استفاده صحیح از آن می‌باشد و بیانگر این موضوع است که شهروندان می‌توانند با خاموش کردن حتی یک لامپ در حفظ محیط زیست کمک کنند.

گفتنی است، ساعت زمین یک رویداد جهانی ست که در آخرین شنبه ماه مارس برگزار می شود و چراغ ها، تجهیزات برقی و الکترونیکی غیرضروری و اماکن مهم شهری یکساعت «۲۰:۳۰ الی ۲۱:۳۰» خاموش می شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +