جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 21819 |
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ | ارسال توسط :
130 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

استاندار لرستان با حضور در سامانه برخط مدیران (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات مردمی بود. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، دکتر فرهاد زیویار صبح امروز با حضور در سامانه برخط مدیران، مشکلات مردمی را مورد بررسی و پیگیری قرار داد. استاندار لرستان گفت: چهارمین جلسه سامانه پاسخگوئی بر خط مدیران (سامد )در […]

برقراری ارتباط مردمی با استاندار لرستان از طریق سامانه سامد

استاندار لرستان با حضور در سامانه برخط مدیران (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات مردمی بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، دکتر فرهاد زیویار صبح امروز با حضور در سامانه برخط مدیران، مشکلات مردمی را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

استاندار لرستان گفت: چهارمین جلسه سامانه پاسخگوئی بر خط مدیران (سامد )در سال جاری با هدف برقراری ارتباط تلفنی با مردم استان و پیگیری مشکلات آنها،با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار شد.

زیویار اظهار داشت: برقراری ارتباط مستقیم مردم با مسئولین و پیگیری مشکلات از ویژگی‌های مهم این سامانه است که در برنامه امروز نیز حدود ۳۰ مورد درخواست در حوزه های درمان، تسهیلات، اشتغال و سایر موارد مشابه مطرح و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی حاضر در سامانه پیگیری شد.

وی تصریح کرد: بخش عمده درخواست های مطرح شده به حوزه اشتغال مربوط می شود که با بررسی شرایط متقاضیان، اقدامات لازم در رابطه با هدایت این قبیل درخواست ها به دستگاه های اجرایی ذیربط با هدف رفع مشکلات هم استانی ها انجام پذیرفت.

استاندار لرستان افزود: با توجه به محدودیت در زمینه جذب نیرو در دستگاه های اجرایی،تمهیداتی برای معرفی افراد متقاضی اشتغال در زمینه حرفه آموزی و پرداخت تسهیلات اندیشیده شده تا بتوان از این طریق بخشی از معضل اشتغال را در استان رفع کرد.

زیویار خاطرنشان کرد:دستگاههای اجرایی از قبیل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد،صندوق های کارآفرینی و امثال آنها نقش بسزایی در بحث معرفی و شناسایی افراد واجد شرایط و ایجاد زمینه حرفه آموزی و اشتغال ایفا می کنند و در این رابطه نیز از توان این دستگاه ها بهره گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +