شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 21878 |
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ | ارسال توسط :
95 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مراسم ۱۳آبان منحصر به دانش آموزان نیست و بایستی سایر اقشار پای کار بیایند تا با حضور دشمن شکن مردم آتش فتنه ای که به واسطه حوادث اخیر شعله ور شده فروکش کند. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری صدای طرهان ،سیدعلیرضا وفایی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، در اولین جلسه هماهنگی مراسم ۱۳ آبان که […]

مراسم ۱۳آبان منحصر به دانش آموزان نیست و بایستی سایر اقشار پای کار بیایند تا با حضور دشمن شکن مردم آتش فتنه ای که به واسطه حوادث اخیر شعله ور شده فروکش کند.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری صدای طرهان ،سیدعلیرضا وفایی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، در اولین جلسه هماهنگی مراسم ۱۳ آبان که روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، گفت: با همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مسئولین ۱۳آبان متفاوتی خواهیم داشت.
وی با توجه به اینکه مراسم ۱۳آبان منحصر به دانش آموزان نیست و بایستی سایر اقشار پای کار بیایند تا با حضور دشمن شکن مردم آتش فتنه ای که به واسطه حوادث اخیر شعله ور شده فروکش کند.
سرپرست آموزش و پرورش تصریح کرد: شرایط کشور بسیار حساس است و این شرایط حساس با پای کار آمدن مردم به شرایط عادی تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده فتنه ها با حضور آگاهانه مردم خاموش می شود، افزود: ما از تمام توان و ظرفیت های آموزش و پرورش برای برگزاری باشکوه و دشمن شکن ۱۳ آبان استفاده خواهیم کرد.
وفایی در پایان ا ظهار داشت: علیرغم مقارن شدن روز ۱۳ آبان با روز جمعه تمهیدات و تدارکات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم این روز اندیشیده شده و به فضل الهی روز جمعه دانش آموزان عزیز به همراه خانواده های خود در این مراسم شرکت خواهند نمود.

انتهای پیام /

خبرنگار:روح الدین طرهانی نژاد

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +