جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 22190 |
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ | ارسال توسط :
71 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

بر این اساس، بخاری‌های نفتی خطرآفرین از کلاس‌های درس جمع‌آوری شده‌اند و در هر نقطه کشور که زیرساخت گاز وجود داشته باشد و علمک گاز تا جلوی مدرسه رفته باشد، سامانه گرمایشی آن مدارس استانداردسازی شده است. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، حمیدرضا خان محمدی گفت:از محل بند ب ماده ۶۵ قانون الحاق، […]

بر این اساس، بخاری‌های نفتی خطرآفرین از کلاس‌های درس جمع‌آوری شده‌اند و در هر نقطه کشور که زیرساخت گاز وجود داشته باشد و علمک گاز تا جلوی مدرسه رفته باشد، سامانه گرمایشی آن مدارس استانداردسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، حمیدرضا خان محمدی گفت:از محل بند ب ماده ۶۵ قانون الحاق، مبلغ ۷۲۵ میلیارد تومان برای تأمین و استانداردسازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها با اولویت مناطق کم‌برخوردار اختصاص یافته است.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: با شروع فصل سرد سال و همچنین فعالیت ۱۰۰ درصدی مدارس پس از وقفه‌ای به علت شیوع ویروس کرونا، با اعتباراتی که بین استان‌های کشور با شاخص «عدالت» توزیع خواهد شد، به سمت استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارسی که از این طرح باقی‌مانده است، خواهیم رفت.

بر این اساس، بخاری‌های نفتی خطرآفرین از کلاس‌های درس جمع‌آوری شده‌اند و در هر نقطه کشور که زیرساخت گاز وجود داشته باشد و علمک گاز تا جلوی مدرسه رفته باشد، سامانه گرمایشی آن مدارس استانداردسازی شده است.

دستورالعملی در شروع سال تحصیلی به مدارس و مناطق آموزشی ارسال شد تا مدیران مدارس ضمن بررسی سیستم گرمایشی موجود مدرسه، نسبت به سرویس آن پیش از شروع به کار اطمینان حاصل کنند؛ بررسی و سرویس موتورخانه مدارس که مدت‌ها است که بدون استفاده بودند بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +