جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 23146 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط :
70 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش صدای طرهان، دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه و روسای دانشگاه های عالی استان ،،ضمن دیدار با مهدی عرب زاده مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا ، از این شرکت بازدید نمودند. عرب زاده هدف از این دید و بازدید را آشنایی روسای دانشگاه ها عالی استان و مدیران پژوهشی […]

به گزارش صدای طرهان، دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه و روسای دانشگاه های عالی استان ،،ضمن دیدار با مهدی عرب زاده مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا ، از این شرکت بازدید نمودند.

عرب زاده هدف از این دید و بازدید را آشنایی روسای دانشگاه ها عالی استان و مدیران پژوهشی آنها با ظرفیت های این شرکت با رویکرد علمی و پژوهشی ، عنوان کرد.

دکتر دلفان رییس دانشگاه با اشاره به راه اندازی دهکده سلامت (در حال طراحی) در این شرکت، گفت : دانشگاه علوم پزشکی لرستان آماده ی همکاری با شرکت فجرصفا در راستای جلب و مشارکت توریسم درمانی می باشد و امکانات تشخیصی ، درمانی دانشگاه با هزینه های دولتی طی انعقاد تفاهمنامه ای با این شرکت در اختیار بیماران خارج از کشور جهت درمان قرار خواهد داد.

گفتنی است روساء ، اعضای هیات علمی ، مدیران پژوهشی و مشاور کار آفرینی و اشتغال زایی دانشگاه از بخش های مختلف این شرکت بازدید کردند.

انتهای پیام /

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +