جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 22550 |
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ | ارسال توسط :
79 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل امور مالیاتی لرستان، گفت:عدم استفاده از دستگاه کارت خوان، مصداق فرار مالیاتی است و از گزارشات مردمی در این زمینه استقبال می شود. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، اسماعیل احمدی در جمع خبرنگاران، هدف مالیات را ایجاد رفاه برشمرد و با تقسیم بندی رفاه شخصی و اجتماعی، رفاه شخصی را پایه اقتصاد […]

عدم استفاده از دستگاه کارت خوان، مصداق فرار مالیاتی است

مدیرکل امور مالیاتی لرستان، گفت:عدم استفاده از دستگاه کارت خوان، مصداق فرار مالیاتی است و از گزارشات مردمی در این زمینه استقبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، اسماعیل احمدی در جمع خبرنگاران، هدف مالیات را ایجاد رفاه برشمرد و با تقسیم بندی رفاه شخصی و اجتماعی، رفاه شخصی را پایه اقتصاد دانست و اظهارداشت:برای ایجاد رفاه اجتماعی مشتمل بر امنیت، آموزش و بهداشت… که از وظایف دولت است و ما مستلزم داشتن درآمدهای پایدار(مالیات) هستیم.

وی افزود: میانگین سهم مالیات از درآمدهای دولت در جهان ۷۰ درصد است اما در ایران ۳۵ درصد محقق می‌شود که نشانگر میزان بالای فرار مالیاتی در کشور است.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان با اشاره به میزان درآمدهای مالیاتی در شش ماهه سال جاری که حدود  ۴۹ درصد از بودجه کشور را تامین کرده است، گفت: اولین بار است که درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی پیشی گرفته است.

احمدی با اشاره به پایانه های فروشگاهی پزشکان و استقبال از گزارشات مردمی در این زمینه، عدم استفاده از دستگاه پوز را از مصادیق فرار مالیاتی برشمرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +