دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 25232 |
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ | ارسال توسط :
98 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیر کل استاندارد لرستان افزود: علت پلمب این تجهیزات را، اتمام اعتبار مجوز استاندارد و عدم اقدام مالکان و یا بهره برداران آنها برای تمدید مجدد گواهی استاندارد ذکر کرد.

مدیرکل استاندارد لرستان از پلمپ ۶۱ وسیله بازی غیر استاندارد در مراکز بازی شهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، وحید والی زاده مرادی گفت: با توجه به مکاتبات مستمر و پیگیری های این اداره کل در خصوص شرایط نامطلوب وضعیت استانداردسازی وسایل بازی سطح استان و با هماهنگی دادستان محترم مرکز استان و با حضور نمایندگان اداره کل استاندارد ، سازمان سیما و منظر شهرداری خرم آباد و نماینده نیروی انتظامی، تعداد ۶۱ وسیله بازی که در مالکیت بخش خصوصی بود پلمب گردید.

مدیر کل استاندارد لرستان افزود: علت پلمب این تجهیزات را، اتمام اعتبار مجوز استاندارد و عدم اقدام مالکان و یا بهره برداران آنها برای تمدید مجدد گواهی استاندارد ذکر کرد.

وی در ادامه گفت: تمام وسایل بازی مستقر در تمام بوستان های سطح شهر خرم آباد که به صورت رایگان در اختیار مردم است به صورت صد در صد غیراستاندارد می باشند و گزارش بازرسی و تحلیلی از این وسایل جهت جمع آوری برای شهرداری خرم آباد ارسال شده است و انتظار می رود شهرداری ها در اسرع وقت نسبت به استانداردسازی این وسایل بازی اقدام نمایند.

به گفته مدیرکل استاندارد استان لرستان با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و افزایش تقاضا برای استفاده از مجموعه های تفریحی توسط کودکان و نوجوانان، بازرسی و بررسی وضعیت ایمنی و تاییدیه استاندارد وسایل بازی مستقر در شهربازی ها، پارک ها و زمین های بازی سطح استان، در دستور کار این اداره کل قرار دارد

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +