پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 22995 |
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ | ارسال توسط :
64 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

وی با اشاره به فعالیت های زیر ساختی خیرین در امر مدرسه سازی و ایجاد عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان و بالاخص در مناطق صعب العبور و عشایری خواستار تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های مشارکتی شد . به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، مهندس یونس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی مدارس […]

وی با اشاره به فعالیت های زیر ساختی خیرین در امر مدرسه سازی و ایجاد عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان و بالاخص در مناطق صعب العبور و عشایری خواستار تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های مشارکتی شد .

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، مهندس یونس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی مدارس استان بهمراه مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خرم آبادی معاون مشارکتهای مردمی در راستای جذب اعتبارات و پیشرفت پروژه های آموزشی _ تربیتی استان با دکتر خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار که در دفتر کار دکتر خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس انجام گرفت ، رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان ، از حضور خیرین مدرسه ساز استان که به سبب تلاش در راه محرومیت زدایی فضاهای آموزشی استان گام برمی دارند ، قدر دانی کرد و افزود : خیرین عزیز مدرسه ساز در حادثه سیل فروردینماه ۱۳۹۸ استان وبعد از آن تلاش چشمگیری در ساخت ، تجهیز و تعمیر مدارس داشته اند .

وی با اشاره به فعالیت های زیر ساختی خیرین در امر مدرسه سازی و ایجاد عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان و بالاخص در مناطق صعب العبور و عشایری خواستار تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های مشارکتی شد .

در ادامه این جلسه ، مهندس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس استان ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) ، گزارش مفصلی از روند اجرای پروژه های استان ارائه داد .

وی در ادامه با قدر دانی از تلاشهای کارکنان نوسازی مدارس که با کار جهادی در راستای رفع تنگناهای آموزشی با حداکثر توان فعالیت میکنند ، از فعالیتهای خیرین مدرسه ساز در لرستان نیز سپاسگزاری کرد و افزود : خیرین مدرسه ساز نمونه های بزرگی از ایثار و انفاق هستند و اداره کل نوسازی مدارس با تمام امکانات در خدمت این عزیزان می باشد تا شرایط برای حضور خیرین در جهت رشد استعدادها ، بیش از پیش مهیا گردد .

مهندس بهاروند ضمن برشمردن نیازمندیهای مناطق مختلف استان در بحث ساخت و تجهیز مدارس و هنرستانها ، خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه ها شد .

در ادامه این دیدار دکتر خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز با قدردانی از تلاشهای خیرین مدرسه ساز ، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که ضمن احترام و تکریم از خیرین ، فضایی مناسب برای حضور این عزیزان را فراهم کنیم .

خانمحمدی در ادامه خاطر نشان کرد : سازمان نوسازی مدارس کشور برای جذب و تخصیص اعتبار تلاش مضاعف خواهد داشت و با راهکارهای مناسب پروژه های نیمه تمام را تکمیل و تحویل دانش آموزان عزیز خواهد داد .
در پایان ، لوح یادبودی از طرف نوسازی مدارس استان به دکتر خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اهدا شد .

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +