شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 23800 |
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ | ارسال توسط :
86 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان از اعلام آمادگی این ستاد برای مشارکت در طرح‌های مقابله و کاهش تنش آبی در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،مجید طایف، در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: اتمام پروژه‌های آبرسانی در مناطق محروم بویژه مناطقی که با این […]

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان از اعلام آمادگی این ستاد برای مشارکت در طرح‌های مقابله و کاهش تنش آبی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،مجید طایف، در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: اتمام پروژه‌های آبرسانی در مناطق محروم بویژه مناطقی که با این مشکل مواجه هستند می‌تواند به مدیریت و کاهش تنش آبی کمک کند.

وی با اشاره به آمادگی این ستاد برای مدیریت تنش آبی،افزود: در این راستا آمادگی همکاری با پروژه‌های آبرسانی شرکت آبفا لرستان در مناطقی که با تنش آبی مواجه هستند وجود دارد.

طائف یکی از راهکارهای مقابله با تنش آبی در استان و جلوگیری از پایین رفتن سطح آب‌های زیرزمینی را حمایت از کشت محصولات در اراضی کشاورزی دیم دانست و گفت: در این جهت، طرح جهش تولید در دیم‌زارهای استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، در حال انجام است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: با هدف تعامل بهتر و هدفمند این ستاد و شرکت آبفا لرستان، لیست پروژه‌های حوزه آبرسانی استان به تفکیک شهرستان‌ها، بخش‌ها، دهستان‌ها، رقم و کیلومتر پروژه‌ها به خصوص مناطقی که با معضل و تنش آبی روبرو هستند جهت پیگیری به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان ارائه شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +