جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 24961 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶ | ارسال توسط :
89 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: در خانه های هلال آموزش و مانور های امدادی را انجام می دهیم و به دنبال این هستیم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان: ۱۹۷ خانه هلال احمر در لرستان/ خانه های هلال پل ارتباطی بین نقاط محروم و روستا هستند.
به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، محمد قدمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد گفت: من امدادگر جمعیت هلال احمر هستم از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و ضعف ها اطلاع دارم در سطح لرستان ۱۹۷ خانه هلال داریم خانه های هلال پل ارتباطی بین نقاط محروم و روستا هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: در خانه های هلال آموزش و مانور های امدادی را انجام می دهیم و به دنبال این هستیم که تجهیزات اولیه را در اختیار خانه های هلال قرار دهیم که بتوانند در مواقع بحرانی رابط خوبی بین جمعیت هلال احمر باشند.

قدمی با اشاره به اینکه بیشتر اطلاعات حوادث را از دهیاران و اعضای شورا می گیریم بیان کرد: در واقع خانه های هلال پنجره هایی هستند که به سمت محلات کم برخوردار و روستاها باز شده اند که باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم که آموزش به ساکنین خانه های هلال در روستا از وظایف هلال احمر است.
وی اظهار کرد: استفاده از توان و ظرفیت و تیم بندی انجام شده کسانی که در روستا ها مشکلاتی داشته باشند به وسیله خانه های هلال معرفی می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اذعان داشت: ۱۹ پایگاه امدادی ثابت داریم که برای آمایش سرزمینی برای استان حداقل ۱۰ پایدار امدادی را پیش بینی کرده ایم و به دنبال این هستیم که برای شهرستان چگنی و رومشکان شعبه بزنیم و تا شعبه ایجاد نشود نمی‌توان پایگاه هلال داشته باشیم.
قدمی گفت: توسعه پایگاه امدادی از نیازهای اصلی استان است اگر خبرنگاران و اصحاب رسانه استان پای کار نبودند داروخانه هلال احمر در لرستان تاسیس نمی‌شد.
این مقام مسئول بیان کرد: داروخانه هلال احمر در مراکز استان ها هستند هلال احمر در راستای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر دوره آموزشی ویژه خبرنگاران را به صورت رایگان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +