جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 26073 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ | ارسال توسط :
76 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: از دیگر برنامه هفته بسیج می‌توان به اجتماع دختران حاج قاسم، تجلیل از بانوان بسیجی رویداد ساز، برگزاری شب شعر به عنوان طوفان واژه‌ها، تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی و تقدیم مدال‌های آنان

۸۷۸۸برنامه با شعار محوری بسیج امید ملت ایران در دو سطح محوری و ۳۲ برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد ؛

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان، محمد محمودوند در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد گفت: خبرنگاران در کنگره ۶۵۵۵ شهید لرستان سنگ تمام گذاشتند و کنگره لرستان به عنوان کنگره برتر شناخته شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: ستاد بزرگداشت تشکیل بسیج مستضعفین در چهل و چهارمین سالروز تشکیل خود در لرستان متشکل از ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه است که هدف از تشکیل قرارگاه‌ها و کارگروه ها سطح ‌بندی و برنامه‌ریزی منظم، محتواسازی خوب و اعتلای بسیج و معرفی کردن بسیج به مردم و جامعه که بسیج در طول ۴۴ سال چه خدماتی را ارائه کرده است.

محمودوند با بیان اینکه خدمات بسیج در سه حوزه اصلی از جمله جهاد تبیین،جهاد خدمت رسانی و امید آفرینی ارائه خواهد شد عنوان کرد: ۷۸۸ برنامه با شعار محوری بسیج امید ملت ایران در دو سطح برنامه های محوری و ۳۲ برنامه در سطح استان اجرا خواهد اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۱۴۸ برنامه در ۱۸ قشر و معاونت‌های سپاه و همچنین ۶۰۸برنامه در سطح نواحی و شهرستان ها در حوزه پاسداشت و تکریم شهدا و ایثارگران، بسیجیان موفق در عرصه‌های مختلف، برگزاری یادواره‌های شهدا از آبروی محله تا یادواره های ناحیه‌ای حوزه‌ایی و یادواره های خانگی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از بسیجیان نمونه در اقشار مختلف در حوزه تبیین نقش ولایت محوری و بصیرت افزایی انجام خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: از دیگر برنامه هفته بسیج همایش ۲۰۰۰ نفری عشایر لرستان در دفاع از مردم محروم غزه، شرکت گسترده بسط و تعمیق گفتمان بسیج و شرکت بسیجیان در نماز جمعه است.

وی اذعان کرد: در عرصه خدمات رسانی و محرومیت زدایی افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی در لرستان، اعزام تیم‌های جهادی طرح شهید دکتر رهنمون، افتتاح مراکز مشاوره خانواده در شهرستان های کوهدشت و دورود، برگزاری جشن آزادی ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد، توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه در بین خانواده های زندانیان و محروم، اهدا جهیزیه به نوعروسان را خواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: از دیگر برنامه هفته بسیج می‌توان به اجتماع دختران حاج قاسم، تجلیل از بانوان بسیجی رویداد ساز، برگزاری شب شعر به عنوان طوفان واژه‌ها، تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی و تقدیم مدال‌های آنان به مردم مظلوم غزه، اردوی راهیان پیشرفت و نور، همایش اقتدار با حضور سخنران کشوری و رزمایش سراسری گشت‌های اطلاعاتی و عملیاتی اشاره کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +