شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 25034 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ | ارسال توسط :
163 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مهندس نصیری‌پور تصریح کرد: در این سفر همچنین مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جهت شروع به کار بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرستان و ۳ میلیارد تومان هم جهت ساماندهی فاضلاب شهر چغابل تخصیص داده شده است

جلسه شورای اداری شهرستان رومشکان صبح روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به ریاست مهندس نصیری‌پور فرماندار شهرستان رومشکان و با حضور بیرانوند مدیرکل غله استان و همچنین مدیران و مسئولین شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری رومشکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،مهندس نصیری‌پور فرماندار رومشکان در این جلسه با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰ هزار تن گندم از مزارع سطح شهرستان برداشت شود، لذا انتظار داریم تمهیدات لازم جهت تحویل این مقدار محصول از کشاورزان اندیشیده شود.


فرماندار رومشکان در ادامه گفت: امسال برای فصل برداشت محصول و تحویل گندم از کشاورزان کارهای خوبی در سطح شهرستان انجام شده است و از آنجا که کار برداشت محصول به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود مراکز خرید هم باید به صورت شبانه‌روزی محصول کشاورزان را تحویل بگیرند.
وی تاکید کرد: پول کشاورز بابت فروش محصول باید سریع پرداخت شود و اینکه جهادکشاورزی یا بانک کشاورزی بخواهند پول کشاورز را به هر دلیل (بدهی تسهیلات و … ) بلوکه یا برداشت کنند پذیرفتنی نیست.
فرماندار رومشکان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حجم زیادی از زمین‌های مرغوب و زراعی ما در کنار سد و رودخانه سیمره قرار دارد اما متاسفانه هیچ‌ حق آبه‌ای برای شهرستان در نظر گرفته نشده است.

مهندس نصیری‌پور در ادامه با اشاره به فصل امتحانات دانش آموزان اظهار داشت: عدالت آموزشی ایجاب میکند امکانات و تمهیدات لازم برای یک رقابت سالم در امتحانات نهایی فراهم شود. بنابراین دستگاه‌هایی که توان همکاری با آموزش و پرورش را دارند حتما می‌بایست با تمام توان کمک کنند.

فرماندار رومشکان در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد نیروی انتظامی شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه فرماندهی انتظامی و پرسنل تحت امر در بحث امنیت، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر بسیار فعال بوده اند و این زحمات قابل تقدیر است.

مهندس نصیری‌پور ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در جلسه، اظهار داشت: جلسات شورای اداری مختص مدیران است و عدم حضور مدیران در این جلسات پذیرفتنی نیست و به جد با مدیرانی که بدون عذر موجه در جلسات حضور ندارند برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: حضور مدیران کل استانی که قرار است بدون هماهنگی با فرماندار به عنوان نماینده دولت بصورت دزدکی وارد شهرستان شوند و ‌بدون دستاورد از شهرستان خارج شوند را قبول نداریم و نمی‌پذیریم.

مهندس نصیری‌پور با اشاره به شروع تبلیغات زود هنگام کاندیداهای احتمالی در کوهدشت و رومشکان گفت: اینکه کاندیدای احتمالی تخلف کند در حیطه اختیارات شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی است اما مدیران شهرستانی به عنوان نمایندگان دولت در ادارات شهرستان و امین مردم، وارد بحث‌های تبلیغاتی نشوند.

فرماندار رومشکان در پایان گفت سفر دکتر نیکزاد در هفته گذشته به شهرستان رومشکان دارای دستاوردهای خوبی برای شهرستان بود: یکی از مصوبات این سفر اختصاص ۵ میلیارد تومان جهت تکمیل ورزشگاه شهدای رومشکان بوده است و از آنجا که از بودجه تخصیصی سال ۱۴۰۱ این ورزشگاه ۶ میلیارد تومان باقی مانده است مدیرکل قول داده‌اند که این ورزشگاه را تا هفته دولت آماده و تحویل دهند.
وی افزود: در گذشته بودجه‌های تخصیصی برای این مجموعه هدر رفت زیادی داشته است، کار در موعد مقرر به سرانجام نرسیده است و من از مدیرکل خواسته‌ام که در این مورد توضیح دهد.با این حال با توجه به بودجه ۱۱ میلیاردی که در حال حاضر برای این ورزشگاه وجود دارد انتظار می‌رود مدیرکل ورزش و جوانان به تعهدات خود عمل کرده و پروژه را برای افتتاح در هفته دولت تکمیل نمایند.
مهندس نصیری‌پور تصریح کرد: در این سفر همچنین مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جهت شروع به کار بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرستان و ۳ میلیارد تومان هم جهت ساماندهی فاضلاب شهر چغابل تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +