جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 23372 |
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ | ارسال توسط :
184 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

اولین همایش تجلیل از مادران نخبه پرور و بانوان کارآفرین شهرستان چگنی در سالن همایش های فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا با حضور فریبا ولی پور مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان از ۱۵۰ مادر نخبه پرور و بانوان کارآفرین تحت حمایت کمیته امداد […]

اولین همایش تجلیل از مادران نخبه پرور و بانوان کارآفرین شهرستان چگنی در سالن همایش های فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا با حضور فریبا ولی پور مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان از ۱۵۰ مادر نخبه پرور و بانوان کارآفرین تحت حمایت کمیته امداد چگنی تجلیل شد.

افشین بازگیر فرماندار شهرستان چگنی با بیان اینکه اقتصاد خانواده وابسته به بانوان است،گفت: مشاغل خانگی بهترین راه توانمندسازی اقتصاد زنان است.

ولی پور مدیر کل اموربانوان استانداری در این مراسم با اشاره به سیاست های تنظیم جمعیت و بسته های حمایتی از فرزند آوری خواستار فرهنگ سازی و ارتقای دانش مادران در افزایش جمعیت شد.

فروتن مدیر کمیته امداد شهرستان چگنی به ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به بیش از چهار هزار و ۹۸۵ نفر از بانوان تحت حمایت اشاره کرد و افزود:۶۰ درصد جامعه هدف این نهاد بانوان می باشند.

وی به شاخص های انتخاب مادران نمونه اشاره کرد و گفت: مادران تجلیل شده در سه شاخص تربیت فرزندان علمی و دانشگاهی،قرآنی و کارآفرینی انتخاب شده اند.

برگزاری نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی بانوان کارآفرین شهرستان چگنی

بمناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور ولی پور مدیر کل امور بانوان استانداری، بازگیر فرماندار چگنی و جمعی از مدیران شهرستان چگنی نمایشگاه تولیدات خانگی بانوان بسیجی و مددجویان کمیته امداد در سالن ۹دی دایر شد.

این نمایشگاه در ۱۲ غرفه شامل تولیدات گیاهان دارویی،صنایع دستی، تزئینات سنتی،محصولات غذایی و پوشاک به مدت دو روز در سالن ۹ دی مجموع بسیج آماده فروش محصولات می باشد.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +