پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 24637 |
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ | ارسال توسط :
189 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

دادگستری لرستان در ارزیابی عملکرد دادگستری‌های سراسر کشور در سال گذشته موفق به کسب رتبه د وم شد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان،محمد رزم ،رییس کل دادگستری لرستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به موجب این گزارش کسب این رتبه پس از بررسی ها در ارزیابی معاونت راهبردی قوه قضاییه و  براساس شاخص‌های مؤثر در […]

دادگستری لرستان در ارزیابی عملکرد دادگستری‌های سراسر کشور در سال گذشته موفق به کسب رتبه د وم شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان،محمد رزم ،رییس کل دادگستری لرستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به موجب این گزارش کسب این رتبه پس از بررسی ها در ارزیابی معاونت راهبردی قوه قضاییه و  براساس شاخص‌های مؤثر در شناسایی وضعیت عملکرد دادگستری ها در مقیاس کشوری می باشد که استخراج و مورد محاسبه قرارگرفته و نسبت به یکدیگر در ارتباط با این شاخص‌ها در سال ۱۴۰۱ رتبه بندی شد.
 وی افزود: پایه ورودی پرونده، پایه شعب فعال، وضعیت پرونده‌های معوق، وضعیت اتقان آراء، صلح و سازش و زمان رسیدگی ارزیابی و نتایج اعلام شده ۶ شاخص رتبه بندی در این شیوه محاسبه، عملکرد دادگستری‌های کشور می باشد.
 رزم گفت: دادگستری کل استان برپایه این گزارش در ارزیابی انجام گرفته توسط قوه قضاییه، از حیث نسبت خروجی به ورودی پرونده، نسبت مانده به ورودی، نسبت مانده پرونده‌ها به شعب فعال، نسبت ورودی تجدیدنظر به ورودی و نیز نسبت تأیید آراء در دادگاه تجدید نظر به ورودی پرونده‌ها حائز رتبه عالی در بین استان‌های سراسر کشور شد.
 رییس کل دادگستری لرستان افزود:دادگستری لرستان طی سه سال گذشته از حیث عملکرد همواره جزء رتبه‌های برتر کشوری بوده و در ارزیابی سال ۱۴۰۱ نیز با کسب مجموع ۳۱۵ امتیاز و تنها اختلاف دو امتیاز کمتر نسبت به استان فارس در رتبه دوم کشور قرار گرفت و تحول عملکردی این دوره ملموس و مشهود می‌باشد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +