سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
کد خبر: 22244 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ | ارسال توسط :
105 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

معاون فرهنگی،ارشاد اسلامی لرستان گفت: این اداره کل از تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای هنرمندان استان با موضوع جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر حمایت می کند. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،، اعظم روانشاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر علاوه بر جنبه ورزشی، یک رویداد فرهنگی اجتماعی […]

معاون فرهنگی،ارشاد اسلامی لرستان گفت: این اداره کل از تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای هنرمندان استان با موضوع جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،، اعظم روانشاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر علاوه بر جنبه ورزشی، یک رویداد فرهنگی اجتماعی نیز محسوب می‌شود.

وی افزود: این اداره کل در راستای حمایت از تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آثار مختلفی از جمله پوستر، موشن‌گرافی، عکس‌نوشته و کلیپ را مورد حمایت قرار می‌دهد که این امر با هدف توسعه نشاط اجتماعی و هویت ملی مبتنی بر تنوع اقوام ایران زمین، تقویت انسجام اجتماعی و یکرنگی مردم به‌ویژه ذیل شعار”تا پای جان برای ایران” برنامه ریزی شده است.

روانشاد گفت: آثار مرتبط با موضوع حمایت و تشویق «وحید امیری» و «علی‌رضا بیرانوند» فوتبالیست‌های لرستانی تیم ملی، به عنوان بخش ویژه، حمایت می‌شوند.

وی افزود: علاقه‌مندان تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند آثار خود را به آدرس ایمیل Farhanglorestan۲۰۲۰@gmail.com ارسال نمایند که به ۱۰ اثر برتر مبلغ یک میلیون تومان هدیه تقدیم خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: همچنین همزمان با ایام جام جهانی فوتبال، مسابقه بزرگ کتابخوانی جام جهانی به صورت ملی در قالب بازی آنلاین ( برخط) برای نخستین بار در کشور زیر نظر دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +