جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 24969 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ | ارسال توسط :
146 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

این دوره از مسابقات برای افراد بالای ۱۸ سال در چهار بخش و بیش از ۱۵ رشته برگزار می‎‌شود که به‌جز رشته اذان، در مابقی رشته‌ها برای خواهران و برادران در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ۱۵ رشته برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،تقی دریکوندی در گفتگو با خبرنگاران، اظهارداشت: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان لرستان همزمان با سایر شهرها برگزار می‌شود که علاقمندان تا ۱۵ خردادماه فرصت دارند تا در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: این دوره از مسابقات برای افراد بالای ۱۸ سال در چهار بخش و بیش از ۱۵ رشته برگزار می‎‌شود که به‌جز رشته اذان، در مابقی رشته‌ها برای خواهران و برادران در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: این مسابقات از مرحله شهرستانی آغاز می‌شود و تا مرحله بین‌المللی ادامه دارد که در هر بخش نفرات برتر انتخاب و به مرحله استانی و کشوری معرفی می‌شوند. سال گذشته بیش از دو هزار نفر از لرستان در این مسابقات شرکت کردند و و یکی از شرکت‌کنندگان لرستانی در رشته تفسیر موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

دریکوندی بیان کرد: این مسابقات در بخش‌های گروهی، آوایی انفرادی، معارف عمومی و معارف تخصصی برگزار می‌شود، در بخش آوایی انفرادی رشته‌های حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزءقرآن، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش گروهی نیز مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن، در بخش معارف عمومی ترجمه سوره یاسین و الرحمن، در معارف تخصصی معارف قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه است که هر یک از این بخش‌ها شامل رشته‌های مختلفی می‌باشد و افراد علاقه می‌توانند شرکت نمایند.

انتهای‌پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +