یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
کد خبر: 25830 |
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ | ارسال توسط :
53 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

سرپرست گروه موسیقی «آلاله» خراسان رضوی با اشاره به تاثیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری بر هویت‌یابی نوجوانان و حفظ اصالت ملی- مذهبی،گفت:به‌خاطر حفظ اصالت‌ها با گروه سنی نوجوانان کار می‌کنیم.

سرپرست گروه موسیقی «آلاله» خراسان رضوی،گفت: وظیفه داریم با تولید آثار هنری،رشادت‌ها،شجاعت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و رزمندگان را به جامعه معرفی کنیم.

به گزارش صدای طرهان حسین رضایی نسب،در حاشیه جشنواره ایثار، اظهار کرد:در زمینه موسیقی مقامی که از موسیقی‌های کهن و اصیل است؛ فعالیت می‌کنم.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۶۴ هفده ساله بودم که اولین فعالیت موسیقی را زیر نظر پدرم زنده یاد “غلامرضا رضایی نسب” که از هنرمندان حرفه‌ای کشور در موسیقی مقامی بود،آغاز کردم و گروه موسیقی “رضایی‌ها” را که اعضای آن برادران و پسر عموم‌هایم بودند را تشکیل داده و زیر نظر اداره ارشاد شهر کاشمر فعالیت‌مان را ادامه دادیم.

سرپرست گروه موسیقی «آلاله» خراسان رضوی با اشاره به تاثیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری بر هویت‌یابی نوجوانان و حفظ اصالت ملی- مذهبی،گفت:به‌خاطر حفظ اصالت‌ها با گروه سنی نوجوانان کار می‌کنیم.

رضایی نسب با بیان اینکه تاکنون در جشنواره‌های فراوانی از سطح شهرستانی گرفته تا بین‌المللی شرکت کردم و موفق به کسب عناوینی شده‌ام،تصریح کرد: از سال ۱۳۷۵ تاکنون پنج آلبوم موسیقی با عناوین “سوری سوری”، “حلالی لی”، “کوچه‌های شادی”، “سبزه نگار” و “زلف یار” را تهیه و تولید کرده‌ام.

این هنرمند و رزمنده دوران دفاع مقدس،خاطرنشان کرد:در دوران دفاع مقدس،موسیقی حماسی نقش مهمی در برانگیختن روحیه مقاومت در بین جوانان داشت.

وی با اشاره به جشنواره “سردار مقاومت” که سال گذشته در استان کرمان برگزارشد،افزود: همانگونه که شهدا به خاطر حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی و امنیت جامعه از همۀ تعلقات مادی خود گذشتند،ما نیز وظیفه داریم رشادت‌ها،از خود گذشتگی‌ها و… رزمندگان را با تولید آثار هنری و ادبی به جامعه معرفی کنیم و روحیه ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

رضایی نسب با اشاره به جذابیت‌های موسیقی حماسی لرستان،ادامه داد: در جشنواره‌های مختلف موسیقی شاهد هنرنمایی هنرمندان موسیقی دیار لرستان مانند استاد “محمد میرزاوند” بوده‌ام.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +