دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 25219 |
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ | ارسال توسط :
88 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف آب،گفت:با توجه به بارش‌های مناسب امسال،اگر در فصل تابستان مدیریت صحیح مصرف آب را داشته باشیم

ستاندار لرستان با اشاره به اهمیت موضوع کم‌آبی و همکاری مردم در این زمینه گفت:مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در مدیریت منابع آبی تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،فرهاد زیویار،امروز شنبه در جلسه ستاد مشترک الگوی کشت محصولات کشاورزی و شورای حفاظت از منابع آب،با اشاره به اهمیت موضوع کم‌آبی و همکاری مردم در این زمینه،اظهار کرد:مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در مدیریت منابع آبی تلاش کنند.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به مردم،افزود: اگر در حوزه وظایف خود با مردم شفاف سخن بگوییم انتظارات متوجه یک بخش نخواهد شد؛ بنابراین در حوزه ذخایر آب،کشاورزی و سایر مباحث راهبردی نیز این نگاه باید وجود داشته باشد.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف آب،گفت:با توجه به بارش‌های مناسب امسال،اگر در فصل تابستان مدیریت صحیح مصرف آب را داشته باشیم مشکلات کمتری را در ذخایر آبی خواهیم داشت،در غیر این صورت مانند سال گذشته در برخی مناطق با تانکر مجبور به آبرسانی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد:صدا و سیمای استان با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به موقع و همراهی با مدیران در جهت ایجاد مشارکت بیشتر مردم، اقدامات لازم را در قالب برنامه‌های مختلف را می‌تواند به عمل آورد.

ایجاد کارگروه برای نوع بهره‌گیری آب سد مروک و ایوشان ظرف ۲۴ساعت آینده با حضور مدیران کل مدیریت بحران، آب منطقه‌ای،جهاد کشاورزی، فرمانداران، دورود،پلدختر،چگنی،دستگاه‌های نظارتی،برگزار و تعیین تکلیف حفاری چاه‌های غیر مجاز و برخورد قاطع با متخلفان و معرفی آنان به دستگاه قضایی،نصب کنتور هوشمند چاههای کشاورزی وصنعتی‌،ساماندهی‌ وجداسازی آب شرب از فضای سبز،امکانات و ماشین‌آلات مورد نیاز برای برداشت محصولات باغات پلدختر برآورد و در نظر گرفته شود،استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای فرهنگ‌سازی و در حوزه مصرف آب شرب، کشاورزی،با حضور کارشناسان خبره با موضوعات مختلف در طول هفته از جمله موارد عنوان شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +