پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 25284 |
تاریخ انتشار : ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ | ارسال توسط :
123 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

حوزه دادگستری دارای ۳ شعبه حقوقی، ۱ شعبه کیفری، ۴ شعبه دادیاری و یک شعبه بازپرسی می باشد و توسعه حل اختلاف این شهرستان نیز دارای ۴ شعبه حکمی، ۴ شعبه صلحی و ۶ شعبه روستایی می باشد.

رئیس دادگستری سلسله: سنت حسنه «خون صلح» در شهرستان سلسله ۳ پرونده قتل را به سازش ختم کرد

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،سید احمد موسوی رئیس دادگستری سلسله:صلح و سازش ۳ پرونده قتل در شهرستان سلسله با استفاده از سنت حسنه خون صلح در فاصه زمانی حدود یکسال و نیم با محوریت معتمدین، ریش سفیدان و خیراندیشان به سرانجام رسید.

در سال ۱۳۹۹، حدود ۷۳۸ فقره پرونده از تعداد ۴۵۵۳ پرونده منتهی به سازش گردیده که ۱۶٪ می باشد و پس از تلاش های بی وقفه و استفاده از همه ظرفیت ها در پایان سال ۱۴۰۱، از میزان ۶۵۶۱ فقره، ۲۸۵۷ فقره منتهی به سازش گردیده یعنی ۴۴ درصد از پرونده‌های سال گذشته به صلح و سازش ختم شده است.

امیدواریم با اشاعه فرهنگ مصالحه و استفاده از ظرفیت افراد دلسوز، تاثیرگذار و مورد اعتماد جامعه در سال جاری شاهد افزایش آمار صلح و سازش در سطح شهرستان سلسله باشیم چراکه در حوزه سنت حسنه خون صلح و سازش در شهرستان و ۳ پرونده قتل به خون صلح در فاصه زمانی حدود یکسال و نیم با محوریت معتمدین، ریش سفیدان و خیراندیشان به سر انجام رسید.

حوزه دادگستری دارای ۳ شعبه حقوقی، ۱ شعبه کیفری، ۴ شعبه دادیاری و یک شعبه بازپرسی می باشد و توسعه حل اختلاف این شهرستان نیز دارای ۴ شعبه حکمی، ۴ شعبه صلحی و ۶ شعبه روستایی می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +