جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 25359 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ | ارسال توسط :
78 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان،تصریح کرد:بحث تملک اراضی پروژه ها و تنش های اجتماعی موجود از دیگر مواردی است که نیازمند همکاری و‌مشارکت دادگستری، قوه قضاییه و نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف شرکت آب منطقه ای است.

رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت:شعبه ویژه پیگیری و بررسی تخلفات حوزه آب در این استان ایجاد می شود.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،حجت‌الاسلام سعید شهواری،امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه بهره‌برداری عادلانه و اصولی از منابع آب حق همه مردم لرستان است،اظهار کرد:برای بررسی پرونده متخلفان و چالش‌های آب،شعبه ویژه بخش آب تشکیل خواهد شد تا روند پیگیری و حل مشکلات با سرعت بیشتری انجام شود.
 وی افزود:در لرستان باید یک اراده قوی بین نمایندگان مجلس،دستگاه‌های اجرایی و متولیان بخش آب برای استفاده بهینه از پتانسیل‌های آبی استان وجود داشته باشد تا از هدررفت آب جلوگیری شود.
رئیس‌کل دادگستری لرستان،گفت:این استان قطب کشاورزی و دامپروری است و لازم است صنایع تبدیلی در کنار کشاورزی و دامپروری تقویت شود.
وی،‌افزود:هرکجا نیاز به حمایت قوه قضائیه بود با تمام توان و امکانات پای‌کار خواهیم آمد تا جلوی تخلفات گرفته شود.
حجت‌الاسلام شهواری یادآورشد:همدلی و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای قوانین و مدیریت منابع آبی ضروری است.
داریوش حسن نژاد،مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان،ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت اظهار داشت:لرستان با داشتن ظرفیتهای آبی مناسب،متاسفانه از آب پایدار برخوردار نیست و در همه نقاط استان برای تامین آب شرب از چشمه، سراب و‌چاه استفاده می شود.

وی افزود:امروز مدیریت منابع آب استان،مستلزم همکاری همه جانبه مسئولین و‌مردم است. پرونده های متخلفین در بهره برداری از منابع آبی استان شامل حفر چاه های غیر مجاز، برداشت های غیر مجاز،تجاوز به حریم و بستر رودخانه و ساخت و ساز های غیرمجاز تشکیل شده است و در این راستا نیازمند همکاری دادگستری استان در رسیدگی و تعیین تکلیف هرچه سریعتر پرونده ها می باشیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان،تصریح کرد:بحث تملک اراضی پروژه ها و تنش های اجتماعی موجود از دیگر مواردی است که نیازمند همکاری و‌مشارکت دادگستری، قوه قضاییه و نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف شرکت آب منطقه ای است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +