شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 25461 |
تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳ | ارسال توسط :
87 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای اظهار کرد: موسسه چند هدف را دنبال می کند از جمله ارتقا سطح فرهنگ عمومی جامعه و بالا بردن دانش و بینش عمومی در حوزه های مختلف فرهنگی یکی از این اهداف است.

سخنگوی موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ایی: مدیر موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ایی قصد کاندیداتوری را ندارد

به گزارش صدای طرهان، امیر چاوشی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: استاد امیر علی حیدر امیری مدیر موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای قصد کاندیداتوری را ندارد و ترجیح می دهد همان جهاد تبیین را ادامه دهد.

سخنگوی موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای اظهار کرد: موسسه چند هدف را دنبال می کند از جمله ارتقا سطح فرهنگ عمومی جامعه و بالا بردن دانش و بینش عمومی در حوزه های مختلف فرهنگی یکی از این اهداف است.

چاوشی بیان کرد: اشاعه فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد فرهنگی و دفاع مقدس خاطره هایی که در حال حاضر مردم به آنها دسترسی ندارند در دسترس مردم قرار بگیرند.

وی اذعان کرد: جریان سازی فرهنگی و ایجاد بستر های مناسب فرهنگی برای فعالیت های فرهنگی و هنری باید در دستور کار قرار بگیرد.

سخنگوی موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای بیان کرد: توجه و بهره گیری از آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و بیانات مقام معظم رهبری در حوزه های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی که بیانات رهبری طبقه بندی می شوند و بیشترین تاکید مقام معظم رهبری در دو دهه گذشته بحث اقتصادی بوده است.

چاوشی افزود: یکی دیگر از اهداف موسسه کاربردی ساختن و عینیت بخشیدن در سطح کلان کشوری و نظام مسائل و طبقه بندی کردن و موضوع سازی این موضوعات در بین قشر های مختلف جامعه است.

وی گفت: یکی از مهمترین کارهایی که در موسسه انجام میگرد کرسی های آزاد اندیشی بین دانش آموزان، دانشجویان و مردم برگزار می شود تا بتوانیم مسئله هایی که در جامعه وجود دارد بتوانیم حل کنیم.

چاوشی اظهار کرد: هدف بالا بردن سطح فعالیت و مشارکت مردم در انتخابات است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +