شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 25772 |
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ | ارسال توسط :
87 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: این جشنواره در بخش فیلم و سریال در شاخه‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن (پویانمایی)، مستندکوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در شاخه‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، و سرود دریافت کننده آثار

«مرادی» گفت: مرحله استانی هفتمین جشنواره فانوس در لرستان به پایان رسید و این جشنواره برترین‌های خود را شناخت

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان «محسن مرادی» معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان در شامگاه شنبه( یکم مهر) درآیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی فانوس، اظهار داشت: مرحله استانی هفتمین جشنواره فانوس در لرستان به پایان رسید و این جشنواره برترین‌های خود را شناخت.
وی افزود: آثار ارسالی به این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش آموزی (سرود دانش‌آموزی، نقاشی، تئاترصحنه ای، فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای)، تئاتر خیابانی، نمایش‌نامه و در بخش هنرهای تجسمی در شاخه‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، بود.
مرادی گفت: این جشنواره در بخش فیلم و سریال در شاخه‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن (پویانمایی)، مستندکوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در شاخه‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، و سرود دریافت کننده آثار هنرمندان بود. همچنین علاقه‌مندان آثار خود را در بخش رادیویی در شاخه‌های نمایش رادیویی و پادکست به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.
معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: این جشنواره در بخش فیلم و سریال در شاخه‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن (پویانمایی)، مستندکوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در شاخه‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، و سرود دریافت کننده آثار هنرمندان بود. همچنین علاقه‌مندان آثار خود را در بخش رادیویی در شاخه‌های نمایش رادیویی و پادکست به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.
وی متذکر شد:هنرمندان در مورد موضوعات مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش ولایت و رهبری در پیشبرد دفاع مقدس و آرمان‌ها و تداوم آن، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش زنان، نوجوانان و جوانان در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و خانواده شهدا، سبک زندگی رزمندگان و شهدا (از شهید بودن تا شهید شدن)، سفرهای راهیان نور و نسل امروز، نیز آثاری به جشنواره ارسال کردند.
مرادی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی برگزیدگان این جشنواره پرداخت و گفت: در بخش نمایش صحنه‌ای «امیر محمد حسنوند» از خرم آباد، «ناهید گودرزی» از الیگودرز و «آرش رضایی» از ازنا به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: «سید حسام شریعتمداری»، «میثم کردی» و «حسین ایزدی» هر سه نفر از بروجرد در بخش نمایش خیابانی موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: در بخش نمایشنامه نویسی، «پژمان شاهوردی» از بروجرد،« ناهید گودرزی» از الیگودرز و «حجت اله خادمی فرد» از دورود به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: در بخش نمایش رادیویی «جلال قربانی» از خرم آباد، در بخش پادکست، «عزیز با با نژاد» از خرم آباد، در بخش عکس، «محمد رضا پولادوند» در بخش فیلم مستند، «فرشته نصرتی» در بخش پوستر، «امین هنامی» در بخش نقاشی، «علی امیدی راد» در بخش فیلم داستانی، «فرهاد پاک نیا» در بخش نماهنگ، همگی از ن خرم آباد و «ناهید گودرزی» از الیگودرز در بخش پادکست و «میثم پوریان» از ازنا و «حامد حائری» از بروجرد( مشترک) در بخش موسیقی با کلام همگی موفق به کسب رتبه اول شدند.
مرادی با بیان اینکه در بخش موسیقی بی‌کلام «داوود رضایی» از خرم آباد مقام اول را به خود اختصاص داد، خاطر نشان کرد: در بخش سرود «طاهر مرادی» و «امیر حسین ویس کرمی» هر دو از خرم آباد به ترتیب حائز رتبه اول ودوم شدند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه «مهدیه علیشاهی» از خرم آباد، مقام دوم بخش فیلم داستانی را به خود اختصاص داد، گفت: در هفتمن دوره جشنواره فانوس بخش ویژه دانش آموزی نیز گنجانده شده بود.
وی افزود: در بخش دانش آموزی، «مسعود پور حمزه» از خرم آباد در سرود، «زهرا نعمت الهی» از الیگودرز در نمایش، «نازنین مصطفایی» در بخش نقاشی و «امیر حسین حسنوند» از الشتر در بخش فیلم مقام اول را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +