شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 25655 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۵ | ارسال توسط :
119 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خبرنگارانی که فراموش کرده اند در سامانه جامع خبرنگاران ثبت‌نام کنند، می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه از هدیه دولت برای روز خبرنگار بهره مند شوند.

خبرنگاران برای دریافت هدیه دولت ثبت نام کنند تولید کاغذ در کشور تا ۱۲۰ هزار تن

به گزارش صدای طرهان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، تاکید کرد: روزی که ما کار را در دولت مردمی شروع کردیم حجم تولید کاغذ داخلی بین پنج تا ۱۰ هزار تن بود اکنون این عدد به ۷۵ هزار تن رسیده و با افتتاح مجموعه ای تا پایان سال این میزان به ۱۲۰ هزار تن افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از نیاز حوزه نشر با کاغذ تولید داخل رفع می شود، توضیح داد: ۱۴۵ میلیون جلد کتاب های آموزش و پرورش با کاغذهای تولید داخل به چاپ رسیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: کل نیاز کاغذ برای تولید محصول های فرهنگی نظیر کتاب و روزنامه حدود ۸۵ هزار تن است و ما در آستانه خودکفایی در حوزه کاغذ قرار گرفته ایم و به زودی جشن خودکفایی تولید کاغذ فرهنگی را برگزار می کنیم.

اسماعیلی در مورد هدیه دولت به خبرنگاران نیز گفت: بیش از هشت هزار خبرنگاری که در سامانه معاونت مطبوعاتی ثبت نام کرده بودند روز گذشته هدیه دولت به مناسبت روز خبرنگار به حساب آنها واریز شد.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته ۷۰ خبرنگاری که مشکل ثبت نام در این سامانه را داشتند نتوانستند این هدیه را دریافت کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این هدیه به برخی خبرنگارانی که در مجموعه های رسمی مشغول به کار هستند، تعلق نمی‌گیرد، تصریح کرد: افرادی که فراموش کرده اند در سامانه جامع خبرنگاران ثبت نام کنند، می توانند با ثبت نام در این سامانه از هدیه دولت که به مناسبت روز خبرنگار به خبرنگاران اهدا شد، بهره مند شوند

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +