پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 22338 |
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ | ارسال توسط :
85 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

شرکت گاز لرستان در اولین نشست تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‎های تابعه شرکت ملی گاز ایران،رتبه برتر را در حوزه دولت الکترونیک به خود اختصاص داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان،کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان با اعلام این خبر گفت:در اولین نشست تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت ملی گاز […]

شرکت گاز لرستان در اولین نشست تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‎های تابعه شرکت ملی گاز ایران،رتبه برتر را در حوزه دولت الکترونیک به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان،کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان با اعلام این خبر گفت:در اولین نشست تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت ملی گاز که با شعار فناوری های دیجیتال فاتح مدل کسب و کار صنعت گاز طی ۲ روز با مسولین ارتباطات و فناوری اطلاعات ۳۳ گاز استانی و ۱۰ شرکت انتقال گاز و کلیه پالایشگاه های گاز کشور برگزار شد در پایان جلسه از مجموع ۴۰ شرکت در موضوع دولت الکترونیک ۷ شرکت رتبه برتر در کشور معرفی شدند که شرکت گاز رسانی لرستان رتبه عالی را کسب کرد.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های مثبت این شرکت در راستای دولت الکترونیک ارائه ۲۱ خدمت شناسنامه‌دار این شرکت به دفاتر پیشخوان استان و راه اندازی کارتابل شهروندی جهت رفاه حال شهروندان گرامی است که امید است در آینده توسعه بیشتری یابد.

گودرزی در پایان کسب رتبه برتر در حوزه دولت الکترونیک را به کارکنان این شرکت خصوصا کارمندان سخت کوش و ساعی فناوری اطلاعات و ارتباطات تبریک گفت و افزود:استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند، برگزاری دوره های آموزشی و توجه ویژه به ارائه خدمات الکترونیک به هم استانی عزیز با به کارگیری فناوری های نوین از عوامل موفقیت این شرکت در کسب رتبه‌ی برتر می باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +