دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
کد خبر: 25970 |
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ | ارسال توسط :
112 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد:از تعداد۶۵۵۵شهید لرستان یک ششم متعلق به خانواده آموزش و پرورش است که این نشان از بصیرت فرهنگیان و دانش آموزان می باشد بصیرت و وفاداری به ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان افزود: امروز ما از نور پر فروغ هدایت معنوی این شهدا و شفاعت آن ها بهره مند شده ایم صف استوار این قهرمانان، قهرمانانی که راه جهاد شهادت در ایران را داشتند

به گزارش صدای طرهان، رضا عزتی در اجلاسیه شهدای دانش آموز که با عنوان اجلاسیه نسل سرافراز در سالن دهکده مقاومت خرم آباد برگزار شد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا نوعی جهادی است، جهادی که نگذاشت خون های مقدس ریخته شده در کربلا پایمال شود و حماسه ی بزرگ کربلا تا به امروز زنده نگه داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان افزود: امروز ما از نور پر فروغ هدایت معنوی این شهدا و شفاعت آن ها بهره مند شده ایم صف استوار این قهرمانان، قهرمانانی که راه جهاد شهادت در ایران را داشتند صفی طولانی و بلند است که علمدارانی هم چون شهیدان باکری، زین الدین، رضا چگنی و حمید بهرامی که امنیت امروز را مدیون جان فشانی های آنان هستیم.

وی بیان کرد: شهیدان قهرمانان تاریخ سازی هستند که به تاریخ و کشور ما هویت دادند و ما افتخار می کنیم که بگوییم ۱۱۰۰شهید معلم و دانش آموز که هویت و شناسنامه آموزش و پرورش لرستان هستند و برای تبیین جایگاه والای آنان نسل سرافراز و نسل دانش آموزان توصیه میکنیم که ادامه دهنده راه این قهرمانان باشند.

عزتی عنوان کرد: خاطرات حضور جوانان سیزده ساله هم چون شهیدان محمد حسین فهمیده، بهنام محمودی و مهرداد عزیز الهی در جبهه های جنگ هنوز از ذهن ها پاک نشده است خاطرات کسانی که با دستکاری شناسنامه های خود، خودشان را به خطوط مقدم جبهه می رساندند در جهان مشهور است و جهان به این روحیه عظیم جوانان و نوجوانان ایرانی غبطه می خورند.

این مقام مسئول تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری یکی از معجزه های انقلاب اسلامی شتافتن نوجوانان برای مقابله و مواجهه با دشمن بوده، نوجوانانی که ایستادند و قدرت ملت ایران را اثبات کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد:از تعداد۶۵۵۵شهید لرستان یک ششم متعلق به خانواده آموزش و پرورش است که این نشان از بصیرت فرهنگیان و دانش آموزان می باشد بصیرت و وفاداری به ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است.

عزتی اظهار کرد: همان طور که در دفاع مقدس صدام جنایت کار مدارس را هدف بمباران های خودش قرار می داد با بمباران مدرسه شهید فیاض بخش و امام حسن مجتبی در بروجرد ۶۸دانش آموز را به شهادت رسیدند صدام های عصر ما هم چنان مدارس را مورد بمباران فرهنگی قرار می دهند و سعی دارند نسل جوان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند زیرا فرهنگ ایثار و شهادت دانش آموزان در دوران دفاع مقدس رقم زدند تا به امروز الهام بخش مبارزه با همه ستم کاران جهان بوده است.

وی گفت: در کشور ایران هر کجا فرهنگ شهادت و ایثار و آن روحیه جهادی دفاع مقدس الگو قرار گرفته است شاهد موفقیت های پی در پی بوده ایم ودر آموزش و پرورش لرستان فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه ی جهادی فرهنگیان و دانش آموزان دفاع مقدس سر لوحه همه ی امور است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: صعود شش پله‌ای لرستان در میانگین نمرات آزمون سراسری، کسب رتبه اول زبان انگلیسی کشور در کنکور، کسب رتبه ۹ علوم تجربی، افزایش ۷ برابری کنکور نسبت به سال گذشته، کسب عنوان دستگاه اجرایی برتر توسط آموزش و پرورش لرستان در جشنواره شهید رجایی، کسب مقامات متعدد کشوری در مسابقات فرهنگی ورزشی علمی توسط دانش آموزان و فرهنگیان لرستانی که این نتیجه الگو قرار دادن روحیه جهادی دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +