پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 21841 |
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ | ارسال توسط :
134 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

همراهی و همکاری تولید کنندگان با دولت به نفع تولید کننده می باشد، تا زمانی که یک تولید کننده برای اجرای برنامه‌ای قدم پیش نگذارد، کارها بر مدار پیش نمی رود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای طرهان ، محمد مرادی عصر امروز در جمع تولید کنندگان و مرغداران کوهدشت ضمن گرامیداشت شهدای حرم مطهر […]

همراهی و همکاری تولید کنندگان با دولت به نفع تولید کننده می باشد، تا زمانی که یک تولید کننده برای اجرای برنامه‌ای قدم پیش نگذارد، کارها بر مدار پیش نمی رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای طرهان ، محمد مرادی عصر امروز در جمع تولید کنندگان و مرغداران کوهدشت ضمن گرامیداشت شهدای حرم مطهر شاهچراغ، اظهار داشت: امروزه هر صنعت و شغلی که اگر بر حوزه دانش‌های علمی و حساب‌ کتاب،مخارج و درآمد ها بنیان نشود محکوم به شکست است.

وی افزود: همراهی و همکاری تولید کنندگان با دولت به نفع تولید کننده می باشد، تا زمانی که یک تولید کننده برای اجرای برنامه‌ای قدم پیش نگذارد، کارها بر مدار پیش نمی رود.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکلات تولیدکنندگان را داریم، عنوان کرد: ما امروز در یک نبرد اقتصادی قرار داریم، لذا بایستی با همیاری، همکاری و همدلی از این موانع به خوبی عبور کنیم و شرایط موجود را درک کنیم تا به یک ثبات مطلوب برسیم.

وی با اشاره به لزوم اعطای تسهیلات ویژه بانکی به تولیدکنندگان که شرایط لازم را دارا هستند، تصریح کرد: بخشداران و دهیاران شهرستان لیست مرغداری هایی که در حیطه جغرافیایی آنان وجود داشته را شناسایی و نسبت به انجام امورات مربوط به صدور پایان کار واحد صنعتی شان اقدام کنند.

مرادی گفت: در زمینه تسهیل احداث سردخانه ۱۳۰۰تنی واحد صنعتی خوشنام طیور کوهدشت که نیاز شهرستان است، اقدامات لازم صورت گیرد و جلسه‌ای برای پیگیری آن با آقای ابراهیمی معاونت اقتصادی استانداری داشته باشیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: مژگان نجفی آبادی

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +